نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

بازی Age of Barbarians II به همراه تیزری معرفی شد

دنباله‌ی بازی Age of Barbarians از استودیو Crian Soft به همراه تیزری برای انتشار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

اگر به بازی‌های فانتزی و پر از خشونت علاقه داشته باشید، حتماً با بازی Age of Barbarian از استودیوی Crian Soft آشنایی خواهید داشت. این استودیو اخیرا خبر ساخت دنباله‌ی این بازی با نام Age of Barbarians II را با انتشار تیزری رسماً اعلام کرده است.

Age of Barbarian یک بازی دو بعدی، اکشن و ماجراجویانه است که مدت زیادی است که در استور استیم در دسترس قرار گرفته است. این بازی در مدت چند ساله‌ای که از زمان انتشار خود پشت سر گذاشته، بازخوردهای غالباً مثبتی را از سوی کاربران استیم به خود اختصاص داده و روز به روز به جامعه طرفداران آن اضافه می‌شود. از برجسته‌ترین خصوصیات این بازی می‌توان به گیم پلی خشن و تخیلی این بازی اشاره کرد که طراحی هنری کلاسیک خود را از هنرمندانی همچون Luis Royo و Boris Vallejo الهام گرفته است.

معرفی رسمی دنباله‌ی این بازی به همراه یک تیزر تریلر با عبارت «ماجرایی فراتر از تخیلات شما» و تاریخ انتشار این بازی (سال ۲۰۲۰) انجام شد. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به این تیزر کوتاه داشته باشید.

البته این اولین بازی نیست که اخبار بازی Age of Barbarians II منتشر می‌شود. اوایل ماه نوامبر بود که توسعه دهندگان این استودیو تصاویری از جایگزینی جلوه‌های دو بعدی این بازی با استایل بازی‌های ایزومتریک منتشر کردند. در ذیل این تصاویر اشاره شده بود که: 

Age of Barbarians II

Age of Barbarians II

امروز با اخبار جدید و هیجان انگیزی از بازی Age of Barbarians II با شما همراه هستیم. اول از همه باید به صورت رسمی اعلام کنیم که بازی Age of Barbarians 2، پروژه‌ی بعدی ما خواهد بود. پس خودتان را برای تجربه‌ی اکشن، ماجراجویانه و RPG این بازی در یک رزولوشن بالا از گرافیک دو بعدی آن آماده کنید. البته سبک تصاویر این بازی، برخلاف نسخه‌ی اول خود از حالت دو بعدی خالص خارج شده و استایل ایزومتریک به خود گرفته است.

ماجراجویی در دنیای بزرگ و فانتزی این بازی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز بوده و علاوه بر خط داستانی اصلی آن، مجموعه‌ی بزرگی از مراحل جانبی متنوع و شهرها و لوکیشن‌های جدید نیز به ساختار آن اضافه شده است.

در نهایت باید گفت که به تازگی امکان بازی با کاراکترهای Rahaan و Sheyna نیز به قسمت دوم بازی Age of Barbarians اضافه شده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده