نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴

انتشار اطلاعات جدید از بخش ترسناک فیلم Doctor Strange 2 تا حضور شخصیت‌های جدید

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را به اشتراک گذاشته است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 که تابستان امسال برگزار شد، مارول استودیو ساخت دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Doctor Strange In The Multiverse Of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) قرار است اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول باشد.

حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در جریان یک پرسش و پاسخ در میان طرفداران در نیویورک در ابتدا در ستایش از فیلم، آن را بزرگترین فیلم MCU از نظر وسعت، قلمروها و تعداد دنیاهای در فیلم، معرفی کرد. فایگی در ادامه شفاف سازی کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار نیست یک فیلم کاملا ترسناک باشد، اما همانطور که پیش از این اعلام شده بود، حاوی تصاویر ترسناک در طول فیلم خواهیم بود. فایگی توضیح داد:

زمانی که من در دهه ۸۰ یک بچه بودم، اسپیلبرگ کار شگفت انگیزی را انجام داد. منظورم صحنه‌های وحشتناک فیلم Raiders of the Lost Ark بود که زمانی که صورت شخصیت‌ها در حال ذوب شدن بود، من باید جلوی چشمان خودم را می‌گرفتم یا فیلم Temple of Doom یا صد البته فیلم Gremlins یا فیلم Poltergeist که این فیلم‌ها باعث شدند تا رتبه بندی سنی PG-13 ایجاد شود. ترساندن از این راه جالب و سرگرم کننده است، نه از یک راه وحشتناک و شکنجه‌آور. از آنجایی که کار اسکات دریکسون در ساخت چنین فیلم‌هایی بسیار خوب است، این فیلم به یک فیلم با صحنه‌های ترسناک تبدیل شده، اما صحنه‌های ترسناک فیلم در خدمت یک احساس هیجان‌انگیز در فیلم هستند.

کوین فایگی

اسکات دریکسون، کارگردان و نویسنده دنباله فیلم Doctor Strange، بیشتر برای کارگردانی آثار ترسناکی چون فیلم The Exorcism of Emily Rose (جن‌گیری امیلی رز)، فیلم Deliver Us from Evil (از شر شیطان نجاتمان ده) و فیلم Sinister (شوم)، شناخته می‌شود. او پیش از این در نمایشگاه کامیک کان گفته بود که آن‌ها قرار است وارد قلمروهای گوتیک و ترس و وحشت در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شوند و به همین منظور آن‌ها در حال ساخت اولین فیلم ترسناک MCU هستند. فایگی در ادامه به حضور شخصیت‌های جدید در دنباله فیلم Doctor Strange اشاره کرد که می‌تواند طرفداران را غافلگیر کند. فایگی گفت:

در قسمت بعدی Doctor Strange شاهد حضور چند شخصیت جدید در MCU خواهیم بود که انتظار حضور آن‌ها را در فیلم ندارید یا حتی نمی‌توانید حدس بزنید که چه کسانی هستند. اما ما یک روش جالب پیدا کردیم تا این موضوع جواب دهد؛ ما می‌خواهیم نوع خاصی از فیلم را در اینجا بسازیم و شخصیتی وجود داشت که ما همیشه می‌خواستیم از آن در دنیای سینمایی مارول استفاده کنیم و همیشه به‌دنبال پروژه‌ای بودیم که برای ورود این شخصیت مناسب باشد.

Doctor Strange

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین تاکنون حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ) و بندیکت وانگ در نقش وانگ در این فیلم تایید و اعلام شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده