نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی CoD: Modern Warfare در آخرین هفته ۲۰۱۹

در هفته منتهی به ۷ دی، Call of Duty: Modern Warfare برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شد تا سال را در رتبه نخست به پایان برساند.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، این هفته هم درست مانند هفته پیش بازی Call of Duty: Modern Warfare در رتبه نخست قرار گرفته است. جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی، با این دستاورد هم سومین صدرنشینی متوالی خودش را تجربه کرده و هم اینکه در آخرین هفته از سال ۲۰۱۹ در جایگاه اول جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. 

اما علاوه بر رتبه اول، این هفته تعداد زیادی بازی دیگر هم موفق به تکرار رتبه هفته گذشته خودشان شده‌اند؛ به طوریکه از رتبه دوم تا پنجم جدول بدون تغییر نسبت به هفته پیش است و به ترتیب، FIFA 20، Star Wars Jedi: Fallen Order، Mario Kart 8 Deluxe و Luigi's Mansion 3 رتبه‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند. با این حال از رتبه شِشُم، شاهد تغییراتی در جدول هستیم و در این جایگاه GTA V با صعودی پنج پله‌ای قرار گرفته تا هم مجددا وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش شود و هم اینکه در آخرین هفته سال ۲۰۱۹ و ۶ سال پس از انتشار، کماکان جایگاهی در بین پرفروش‌ترین بازی‌ها داشته باشد. رتبه هفتم در اختیار بازی Borderlands 3 قرار دارد که درست مثل GTA V، پنج پله صعود را تجربه کرده و مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشته است. 

GTA V

در رتبه هشتم، Just Dance 2020 پس از دو هفته حضور متوالی در رتبه هفتم با یک پله سقوط دیده می‌شود و رتبه نهم هم در اختیار بازی Pokémon Sword با سه پله سقوط است. در نهایت در رتبه دهم جدول این هفته هم Crash Team Racing Nitro-Fueled موفق به تکرار رتبه هفته گذشته خودش شده و کماکان در این جایگاه دیده می‌شود. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۷ دی را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Call of Duty: Modern Warfareتکرار رتبه هفته گذشته
۲۲FIFA 20تکرار رتبه هفته گذشته
۳۳Star Wars Jedi: Fallen Orderتکرار رتبه هفته گذشته
۴۴Mario Kart 8 Deluxeتکرار رتبه هفته گذشته
۵۵Luigi's Mansion 3تکرار رتبه هفته گذشته
۶۱۱GTA Vبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با پنج پله صعود
۷۱۲Borderlands 3بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با پنج پله صعود
۸۷Just Dance 2020-
۹۶Pokemon Sword -
۱۰۱۰Crash Team Racing Nitro-Fueledتکرار رتبه هفته گذشته

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده