نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

فروش ۲ میلیون دلاری بازی SUPERHOT VR طی یک هفته

بازی SUPERHOT VR تعطیلات بسیار موفقیت‌آمیزی را پشت سر‌می‌گذارد. آمار فروش این بازی در رویداد ویژه‌ی کریسمس از ۲ میلیون دلار عبور کرد.

تکنولوژی واقعیت مجازی و بازی‌های VR به آرامی در حال پیدا کردن جایگاه خود در بازار فروش عمومی هستند. در شرایطی که بازی‌های بسیار خوبی مانند Blood & Truth از طریق هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR عرضه می‌شوند، بازی‌هایی مانند Boneworks و Half-Life: Alyx عملکرد سیستم‌های VR در پلتفرم پی سی را به بالاترین سطوح ممکن رسانده‌اند. تعطیلات آخر سال، زمان مناسبی برای کاربران جدیدی است که قصد تجربه‌ی اینگونه بازی‌ها را دارند. همین موضوع باعث شد که بازی SUPERHOT VR در هفته‌ی منتهی به کریسمس به بالاترین میزان فروش از زمان انتشار این بازی برسد.

کسب درآمد ۲ میلیون دلاری برای یک بازی واقعیت مجازی آن هم در طول تنها هفت روز، عملکرد فوق‌العاده‌ای است که SUPERHOT VR از خود به جا گذاشته است. البته باید اعتراف کرد که این بازی لیاقت این موفقیت را دارد. تیم توسعه دهندگان SUPERHOT VR، یکی از خلاقانه‌ترین تجربیات واقعیت مجازی را در دنیای بازی‌های ویدیویی ارائه می‌کنند. حتی می‌توان گفت که نسخه‌ی غیر VR این بازی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد نیز بازی بسیار تحسین برانگیز و نوآورانه‌ای محسوب می‌شود. در واقع نسخه‌ی VR این بازی، یک اقتباس تقریباً بی‌نقص از تجربه‌ی جالب و هیجان‌انگیز این بازی است که هماهنگی بسیار خوبی با سیستم‌های سخت افزاری واقعیت مجازی و به خصوص PSVR دارد.

بازی SUPERHOT VR هم‌اکنون برای هدست‌های Index، HTC Vive، Oculus و PSVR قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده