نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

اولین تریلر گیم پلی بازی Metal Max Xeno Reborn منتشر شد

استودیو Kadokawa Games اقدام به انتشار تریلری جدیدی از گیم پلی بازی Metal Max Xeno Reborn کرده که نشان دهنده‌ی مبارزات تانک‌ها و اکتشاف در محیط این بازی بود. 

استودیوی ژاپنی Kadokawa Games اولین تریلر کامل بازی Metal Max Xeno Reborn روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ را منتشر کرد. در این تریلر شاهد مبارزات جذاب تانک‌ها با هیولاهای غول پیکر و اکتشاف شخصیت‌ها با پای پیاده در محیط بازی هستیم.

آقای جونتارو کنو، تهیه کننده‌ی سری Metal Max، در حساب شخصی توییتر خود به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی این بازی پرداخت. برخی از طرفداران ژاپنی سری درمورد اینکه ممکن است هر یک از اعضای تیم دارای تانک شخصی خود نباشند، ابراز نگرانی کردند؛ در تریلر منتشر شده، نشان داده می‌شود که تمام اعضای تیم سوار یک تانک هستند. کنو به طرفداران اطمینان خاطر داد که هر کدام از شحصیت‌های بازی قرار است تانک شخصی خود را داشته باشند.

همچنین کنو تابید کرد که اطلاعات بیشتری در رابطه با سیستم‌های جدید گیم پلی Metal Max Xeno Reborn در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. این رونمایی قرار است بخشی از رویداد سالگرد سی سالگی این سری، Metal Max 2021 Road to 30th Anniversary، در هفدهم ژانویه، مصادف با بیست و هفتم دی ماه، باشد.

Metal Max Xeno Reborn یک بازسازی از بازی Metal Max Xeno است، که پیش‌تر در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده بود. این بازسازی قرار است دارای ویژگی‌های جدیدی باشد و جنبه‌ی بصری بازی را از ظاهر انیمه‌ای همیشگی سری، به سمت و سویی واقع گرایانه سوق بدهد. البته شایان ذکر است شخصیت‌های بازی، که توسط ادا نان، طراح کمیک و تصویر پرداز ژاپنی، طراحی شده‌اند، سبک طراحی انیمه‌ای خود را حفظ می‌کنند. به جز بازسازی Metal Max Xeno، بازی جدید دیگری از سری به‌نام Metal Max Xeno Reborn 2 برای انتشار روی پلتفرم‌های PS4 و Switch در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. بازی جدید دیگری از سری با اسم رمز Code Zero نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما هنوز اطلاعات خاصی از پلتفرم یا داستان آن در دسترس نیست.

Metal Max Xeno Reborn در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۰، مصادف با هفتم فروردین ۹۹، در ژاپن منتشر خواهد شد. از آنجایی که عنوان اصلی Metal Max Xeno در خارج از ژاپن منتشر شد، انتظار می‌رود که این نسخه نیز عرضه‌ای جهانی داشته باشد، اما هنوز تاریخ مشخصی به‌صورت رسمی از سوی Kadokawa Games اعلام نشده است.

تماشای تریلر در یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده