نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۷۸: اتفاقات مهم اسپیدران سال، آرزوهای محال ۲۰۲۰ و فرهنگ استریم

در آخرین برنامه از سال ۲۰۱۹ میلادی، از مهم‌ترین اتفاقات دنیای اسپیدران می‌گوییم، تاریخچه این پدیده را مرور می‌کنیم و در رابطه با فرهنگ استریم حرف می‌زنیم.

در چند سال اخیر و با توجه به محبوبیت روزافزون پلتفرم‌های استریم بازی، پدیده اسپیدران جان تازه‌ای به خود گرفته است. پدیده‌ای که قدمت چندین ساله‌ای دارد و همیشه گیمرهای سرتاسر دنیا برای ثبت رکورد بهتر در اسپیدران بازی‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که لودینگ این هفته را به این پدیده اختصاص دهیم. در اولین بخش لودینگ ۷۸، سری می‌زنیم به تاریخچه این پدیده تا ببینیم که چه اتفاقی باعث محبوبیت اسپیدران در بین جامعه گیمرها شد.

در ادامه لودینگ این هفته و در بخش تاپ فایو، مهم‌ترین اتفاقات اسپیدران سال ۲۰۱۹ را با هم مرور می‌کنیم. سالی که برای جامعه اسپیدرانرها سالی بسیار مهم بود. زیرا رکوردهای بسیار زیادی در این سال شکسته شدند و از طرف دیگر تکنیک‌های جدیدی برای بازی‌های بسیار قدیمی کشف شد. از طرف دیگر، با توجه به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی تصمیم گرفتیم در لودینگ این هفته کمی آرزو کنیم. آرزوهایی که هرچند به تحقق پیوستن آنها بسیار بعید است، اما تصمیم گرفتیم در زومجی کمی خوش‌بین باشیم. به همین مناسبت در آیتمی ویژه از اتفاقاتی گفتیم که هر چند محال اما آرزو داریم که در سال ۲۰۲۰ میلادی رخ بدهند.

مانند همیشه در بخش دماسنج به فیل اسپنسر و کوجیما و پی‌تی گیر می‌دهیم و در بخشی دیگر گپی کوتاه در رابطه با فرهنگ استریم می‌زنیم. آخرین لودینگ سال ۲۰۱۹ زومجی را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده