نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

رکورد تعداد بازیکنان The Witcher 3 در استیم شکسته شد

پس از پخش سریال ویچر از شبکه نتفلیکس، آمار تعداد بازیکنان The Witcher 3 رشد بالایی را تجربه کرد. حال طبق آمار استیم، این بازی توانست رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را جابه‌جا کند.

بازی The Witcher 3 بعد از گذشت پنج سال از عرضه خود، به‌لطف سریال The Witcher محصول شبکه نتفلیکس، دوباره محبوبیت بسیار زیادی را بین بازیکنان کسب کرده است. دقیقاً بعد از پخش این سریال از نتفلیکس، بازی نقش‌آفرینی و جهان‌باز استودیوی سی‌دی پراجکت رد، جهش زیادی را در تعداد بازیکنان استیم تجربه کرد. روز گذشته این تعداد تقریباً به بالاترین رکورد خود نزدیک شده بود. حال طبق آمار، این عدد رکورد قبلی خود را با موفقیت شکسته است.

حداکثر آمار قبلی برای بازی ویچر در زمان انتشار خود، نزدیک به ۹۲ هزار بازیکن همزمان در استیم بود. حال طبق آمارها و جداول استیم، ساعاتی پیش این عدد تقریباً به ۹۴ هزار بازیکن همزمان رسیده است. جهش قبلی این بازی در تیر ماه ۱۳۹۵ بود، دقیقاً زمانی که بسته الحاقی Blood and Wine منتشر شد. دیدن چنین جهشی در تعداد بازیکنان یک بازی بعد از گذشت مدت زمان زیادی از انتشار آن، واقعاً تعجب‌آور و جالب است.

بازی The Witcher 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. بازیکنان ایکس‌باکس وان با خرید اشتراک گیم پس می‌توانند این بازی را از طریق Game Pass نیز تجربه کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده