// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

چالش روزانه و گردونه شانس به بازی تور کلمات اضافه شد

بازی تور کلمات که این روزها با استقبال روی دو پلتفرم اندروید و iOS روبه‌رو شده است، این روزها میزبان محتوای جدیدی خواهد بود.

بازی تور کلمات یکی از بازی های محبوب سبک کلمه در چند ماه اخیر بوده که توانسته در طول سه ماه بیشتر از ۴۰۰ هزار کاربر جذب کند و امتیاز بالای ۴.۸ از ۵ را در کافه بازار از آن خود کند. طبق اعلام اردیبهشت استودیو، این استقبال از بازی باعث شده است تا سازندگان به فکر ایجاد یک بخش سرگرم کننده‌ی جدید در بازی بیفتد. به این ترتیب در آخرین نسخه‌ی تور کلمات شاهد رونمایی از ویژگی‌های جدید برای بازی حدس کلمه تور کلمات هستیم.

تور کلمات

چالش روزانه چیست؟

در این قسمت از تور کلمات، کاربر هر هشت ساعت یک بار با یک چالش جدید از جنس کلمات رو‌به‌رو می‌شود. به این صورت که یک متن ناقص نمایش داده شده و کاربر باید برای پشت سر گذاشتن این چالش، باتوجه‌به ضرب‌المثل‌ها، شعرها و جملات قصار، جاهای خالی را پر کند. به این ترتیب، کاربران تور کلمات در کنار سرگرمی و تقویت دایره لغات خود، هر روز ضرب المثل‌ها، شعرها و جملات انگیزشی و آموزنده جدید یاد می‌گیرند. پس از کامل کردن جواب‌های بازی روزانه تور کلمات، گردونه‌ی شانس به نمایش در می‌آید که شامل جایزه‌های مختلف است. کاربر با گرداندن این چرخ جادویی می‌تواند جایزه‌های آن را دریافت کند.

تور کلمات

طبق اعلام اردیبهشت استودیو طراحی و پیاده‌سازی این بخش از بازی حدود یک ماه طول کشیده و در حال حاضر برای شروع بیش از ۶۰ موضوع و متن مختلف برای چالش روزانه طراحی شده. البته به گفته‌ی سازندگان مراحل به‌طور پیوسته در حال طراحی و به‌روزرسانی هستند و به بازی اضافه می‌شوند. اردیبهشت استودیو امیدوار است تا اضافه شدن این بخش به بازی موجب هیجان بیشتر کاربران شود تا این استودیو نیز به هدف خود یعنی سرگرمی بازیکنان نزدیک تر شود.

برای دانلود آخرین نسخه‌ی تور کلمات برای آی‌اواس و اندروید می‌توانید از پایین اقدام کنید.

دانلود بازی تور کلمات: بازی حدس کلمه

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده