// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

سازنده نسخه سوییچ The Witcher 3 روی پروژه‌های بیشتری برای این کنسول کار می‌کند

سیبر اینتراکتیو، سازنده نسخه نینتندو سوییچ بازی ویچر 3 با کارنامه درخشان خود در انتقال بازی‌ها به نینتندو سوییچ، روی بازی‌های بیشتری برای این پلتفرم کار می‌کند.

سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) نیز همانند بسیاری از استودیو‌های بازی‌سازی به ساخت پورت بازی‌ها روی نینتندو سوییچ روی آورده است و تاکنون ثابت کرده است که می‌تواند از پس این کار برآید. این استودیو با کار روی بازی‌هایی چون The Witcher 3 ،Vampyr ،Call of Cthulhu و چندین بازی دیگر برای انتقال آن‌ها به سوییچ، توانایی خود را در این زمینه به نمایش گذاشت. همان‌طور که ممکن است حدس زده باشید، این استودیو هنوز کار خود را با سوییچ به اتمام نرسانده است.

تیم ویلیتز، مدیر ارشد بخش خلاق سیبر اینتراکتیو، به‌تازگی در مصاحبه‌ای، از علاقه سیبر به پورت بازی‌ها روی پلتفرم نینتندو سوییچ صحبت کرد و در ادامه گفت:

متاسفانه الان نمی‌توانیم در مورد پروژه‌های آینده استودیو صحبت کنیم، اما ما علاقه‌ی خاصی به نینتندو سوییچ داریم و در حال کار روی بازی‌هایی هستیم که برای سوییچ منتشر خواهند شد. در حال حاضر نمی‌توانم به نام آن‌ها اشاره کنم.

باتوجه‌به موفقیت بالای سیبر در انتقال بازی به سوییچ، به‌خصوص بازی The Witcher 3، بازی بعدی این استودیو، اثری مورد انتظار خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که سیبر چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید. امیدوار هستیم اخبار بیشتری در رابطه با این بازی به‌زودی منتشر شود.

نظر شما در رابطه با پورت‌های سیبر به سوییچ چیست؟ آیا آن‌ها را روی این پلتفرم تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده