نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ شروع پخش فصل دوازدهم سریال Doctor Who با انتشار تریلری مشخص شد

شبکه BBC با انتشار تریلری کوتاه تاریخ شروع پخش فصل دوازدهم سریال Doctor Who را تایید و اعلام کرد.

آذر سال گذشته بود که شبکه بی بی سی (BBC) از تمدید سریال Doctor Who (دکتر هو) برای فصل دوازدهم خبر داد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوازدهم این سریال مشخص شده است. BBC با انتشار تریلری اعلام کرد که پخش فصل دوازدهم سریال Doctor Who با انتشار دو قسمت ویژه سال نو آغاز خواهد شد که این قسمت Spyfall نام دارد که قسمت اول در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ دی امسال) و قسمت دوم در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۵ دی امسال) از شبکه BBC One در بریتانیا و BBC America در آمریکا منتشر خواهد شد. همچنین در اولین تریلر فصل دوازدهم سریال Doctor Who که در واقع بخش‌هایی از قسمت Spyfall را نمایش می‌دهد، شاهد سفر در زمان و فضا هستیم و شخصیت شرور و منفی و بخش‌هایی از اتفاقات این دو قسمت نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوازدهم سریال دکتر هو در ۱۰ قسمت تولید شده که بقیه قسمت‌ها به‌صورت هفتگی در شب یکشنبه منتشر خواهند شد. علاوه‌بر تریلر، شبکه BBC اولین پوستر رسمی فصل دوازدهم سریال Doctor Who را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل دوازدهم سریال Doctor Who

جودی ویتاکر نقش دکتر هو جدید را در فصل یازدهم سریال Doctor Who بر عهده دارد و توسین کول، بردلی والش و مندیپ جیل،‌ دیگر بازیگرانی هستند که در سری جدید سریال دکتر هو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل یازدهم، کریس چینبال وظیفه ساخت فصل دوازدهم سریال Doctor Who را نیز بر عهده دارد. او در واقع جانشین استیون موفات شده که از سال ۲۰۰۵ تا پایان فصل دهم، وظیفه ساخت سریال دکتر هو را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده