نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Killers of the Flower Moon مشخص شد

رودریگو پریتو، فیلمبردار فیلم Killers of the Flower Moon، در مصاحبه جدید خود زمان شروع فیلم‌برداری اثر بعدی مارتین اسکورسیزی را اعلام کرده است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) مشخص شده است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دیوید گرن برگرفته شده است که قرار است اثر بعدی نیز باشد. حال رودریگو پریتو، فیلمبردار این فیلم که پیش از این با اسکورسیزی در آثاری چون فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، فیلم Silence (سکوت) و فیلم The Irishman (ایرلندی)  همکاری کرده بود، در مصاحبه کولایدر تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Killers of the Flower Moon انتظار می‌رود از مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ یا فروردین ۱۳۹۹) آغاز شود. زمانی‌که از پریتو پرسیده شد که آیا او و اسکورسیزی به مرحله بررسی مضمون و لحن پروژه جدید مشترک خود رسیده‌اند، او گفت که هنوز این پروژه در روزهای اولیه خود قرار دارد. پریتو گفت:

در حال حاضر من در حال تحقیق در مورد روش‌های مختلف فیلم‌برداری در این فیلم هستم و بنابراین درواقع ما هنوز باید ملاقات‌هایی را انجام دهیم و من به او ایده‌ها و تصاویری که در نظر دارم، را ارائه و پیشنهاد دهم و او نیز احتمالا افکار و ایده‌های خود را خواهد داشت، اما ما هنوز نمی‌دانیم که لحن فیلم چگونه خواهد بود. بنابراین هنوز همه چیز در ابتدای راه است.

رودریگو پریتو در فیلم The Irishman

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال ۱۹۲۰ جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است. همچنین گفته می‌شود که در فیلم Killers of the Flower Moon قرار است شاهد نقش آفرینی لئوناردو دی کاپریو و احتمالا رابرت دنیرو باشیم.

همچنین زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Killers of the Flower Moon که تاریخ اکرانی نیز ندارد، نشان می‌دهد که چرا دی‌کاپریو از حضور در فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) به‌کارگردانی گیرمو دل تورو، انصراف داده و دلیل آن تداخل زمان شروع فیلم‌برداری این ۲ پروژه بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده