// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

پایان همکاری تیم Gambit با Dosia و mou

میهیل استولیاروف و رستم تلپوف که بیشتر با نام‌های مستعار Dosia و mou شناخته می‌شوند به‌طور رسمی از تیم Gambit Esports جدا شدند.

مجموعه Gambit Esports با پایان يافتن قرارداد دو بازیکن خود با نام‌های مستعار Dosia و mou، جدایی آن‌ها را از این مجموعه به‌صورت رسمی اعلام کرد. این دو بازیکن از زمانی‌که مجموعه Gambit در سال ۲۰۱۶ به سمت بازی Counter Strike: Global Offensive جذب شد و تیمی را برای حضور در میادین حرفه‌ای تشکیل داد، عضو اصلی مجموعه بوده‌اند. هر دو بازیکن در سال ۲۰۱۷ توانستند با همراهی Zeus که وظیفه کاپیتانی تیم را بر عهده داشت به‌عنوان قهرمانی مسابقات PGL Major Kraków دست یابند که قطعا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن‌ها در دوران فعالیت حرفه‌ایشان شناخته می‌شود.

میهیل استولیاروف و رستم تلپوف در شش ماه گذشته روی صندلی ذخیره نشسته بودند که دلیل اصلی آن ناپایداری تیم اصلی و نتایج ضعیف بوده است. در همین زمان مجموعه Gambit با تمرکز روی تیم آکادمی خود که با نام Gambit Youngsters شناخته می‌شود توانسته است به جمع ۳۰ تیم برتر جهان در رنکینگ بازی کانتر استرایک صعود کند که دستاورد قابل توجهی است.

خبر رسمی جدایی Dosia و mou از تیم Gambit Esports چند روز بعد از خبر پیوستن آن‌ها به تیم چینی OneThree منتشر شده است. به‌گفته سایت HLTV.org هر دو بازیکن در حال حاضر در کمپ تمرینی تیم OneThree در شهر شانگهای چین هستند و مجموعه چینی در حال تست کردن و پیدا کردن ترکیب مناسب برای حضور در رقابت‌های مهم بازی کانتر استرایک است.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده