نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی فروشگاه اینترنتی کالای آلمانی - ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا، خرید محصولات اورجینال و اصل همواره یکی از دغدغه های خریداران است و زمانی‌که بنا باشد این خرید به‌صورت اینترنتی انجام شود، این مشکل دو چندان می‌شود.

اگر دشواری های خاص خرید از سایت‌هایی همچون آمازون و ای بی را به مشکلات دیگر اضافه کنیم، خرید محصولات اورجینال و اصل کاری پر دردسر خواهد بود. فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا بر آن شد تا در زمینه تأمین اکسسوری‌های حمام و سرویس بهداشتی با تنوع فراوان و کالای خواب اورجینال آلمانی قدمی بزرگ بردارد.

از طرفی در دسترس بودن تمام مایحتاج مورد نیاز و سر نزدن به چندین فروشگاه فیزیکی، نماندن در ترافیک، دریافت محصولات در منزل و ضمانت بازگشت نیز از جمله مواردی است که افراد را ترغیب می‌کند تا به‌جای خرید کردن حضوری، از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند. در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در ایران مشغول به کار هستند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند.

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی با برندهای اورجینال آلمانی و اروپایی توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالاهای وارداتی ژرمن کالا عبارت‌اند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، ۱۰۰٪ اورجینال آلمانی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش و لحاف و انواع اکسسوری متنوع حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و غیره. برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از لوازم‌خانگی را مشاهده کنید و با انتخاب محصول موردنیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

مأموریت ژرمن کالا در دسترس قرار دادن کالای اورجینال اروپایی با قیمت رقابتی است. درواقع ژرمن کالا پل ارتباطی شما به بازار اروپا است.

ژرمن کالا

از جمله برندهایی که می‌توانید در ویترین ژرمن کالا مشاهده کنید عبارت‌اند از دانلوپیلوی المان (Dunlopillo)، ونکو (Wenko)، اشپیرلا (Spirella) و برند آلمانی جدید Kleinewolke که همگی به‌طور مستقیم توسط ژرمن کالا وارد و به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

شایان ذکر است ژرمن کالا تنها واردکننده انحصاری کالای خواب برند دانلوپیلوی آلمان است. همچنین محصولات مرتبط با سرویس‌های بهداشتی و حمام در این فروشگاه، همگی از برند ونکو و Kleinewolke کشور آلمان و اشپیرلا کشور سوئیس است.

محصولات ارائه‌شده در ژرمن کالا

محصولات ارائه‌شده در ژرمن کالا که همگی به‌صورت اورجینال وارد می‌شوند در دسته‌بندی‌های زیر تقسیم‌بندی شده‌اند:

  • محصولات حمام و سرویس بهداشتی
  • محصولات خانه و آشپزخانه
  • محصولات اتاق‌خواب
  • کالای خواب
  • پوشاک

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ژرمن کالا نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی

از جمله ویژگی‌های خاص ژرمن کالا نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، ارائه مستقیم محصول توسط ژرمن کالا است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی تنها محلی برای ارائه محصولات سایر فروشنده‌ها هستند؛ اما در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا این‌چنین نیست و محصول به‌طور مستقیم از فروشگاه برای مشتریان ارسال می‌شود.

به همین علت سرعت ارسال محصولات بسیار سریع است. به‌طور مثال برای مشتریانی که در تهران هستند، حداکثر زمان تحویل محصول ۲۴ ساعت است. امتیاز دیگر ژرمن کالا، اورجینال بودن تمامی محصولات آن است. برای اطمینان از این امر، فقط به یک نرم‌افزار بارکد خوان نیاز دارید. برای این منظور می‌توانید بارکد روی محصولات را اسکن کنید. در این صورت به سایت تولیدکننده اصلی متصل شده و از اصالت کالا مطمئن می‌شوید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا می‌توان به قیمت‌های فوق‌العاده مناسب آن اشاره کرد. بسیاری از محصولات موجود در این فروشگاه، در فروشگاه‌های اینترنتی خارجی از جمله آمازون موجود است. با مقایسه‌ای کوچک می‌توانید تفاوت‌های قیمت را به‌سادگی مشاهده کنید.

ژرمن کالا

یکی دیگر از ویژگی‌های ژرمن کالا که آن را نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی برتری می‌دهد، وجود شوروم‌های آن است. ژرمن کالا برای راحتی انتخاب مصرف‌کننده‌ها، سه شوروم برای نمایش محصولات خود اختصاص داده است. این شوروم ها در مناطق مختلف قرارگرفته‌اند تا مشتریان نسبت به نزدیکی به آن‌ها، محل موردنظر را انتخاب کنند. برای مشاهده محصولات ژرمن کالا می‌توانید به شوروم های خانه سام در مناطق زیر مراجعه کنید:

  • خانه سام پاسداران
  • خانه سام قلهک
  • خانه سام صادقیه
  • خانه سام مشهد

مهم‌ترین هدف ژرمن کالا، افزایش رضایت‌مندی مشتریان به همراه بهبود لایف استایل (سبک زندگی) و تأمین نیازهای مردم کشورمان است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده