// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴

مرحله اصلی مسابقات ECS با قهرمانی تیم Astralis به پایان رسید

تیم Astralis با شکست بازیکنان Liquid به عنوان قهرمانی هشتمین فصل مسابقات Esports Championship Series بازی Counter Strike: Global Offensive دست یافت.

پرونده هشتمین فصل مسابقات Esports Championship Series بازی Counter Strike: Global Offensive که به اختصار ECS نامیده می‌شود بعد از چهار روز رقابت بسته شد. مرحله اصلی این رویداد با حضور هشت تیم مطرح رنکینگ بازی کانتر استرایک پیگیری شد که شهر آرلینگتون وظیفه میزبانی آن را بر عهده داشت. مجموع جوایز رویداد ۵۰۰ هزار دلار بود که قهرمان رویداد سهمی ۲۲۵ هزار دلاری را دریافت کرد.

تمامی تیم‌های حاضر در مرحله اصلی با حضور در مراحل مقدماتی و انتخابی توانسته بودند جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات را کسب کنند. نکته قابل توجه اینکه این رویداد فقط با حضور تیم‌های مطرح غربی که از مناطق اروپا و آمریکای شمالی راهی مرحله اصلی شده بودند پیگیری شد و خبری از تیم‌های شرقی نبود. مرحله اصلی مسابقات از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده بود که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه قرار گرفتند و تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند. در مرحله دوم بازی‌ها به صورت best-of-three و تک حذفی پیگیری شد که در نهایت با برگزاری بازی فینال به پایان رسید.

لینک بازپخش بازی‌های فینال ECS

نقشهنتیجه بازیبرنده راندلینک ویدیو(ریپلی)
Vertigo۱۹:۱۵Liquidبازی اول
Nuke۱۶:۱۱Astralisبازی دوم
Dust II۱۶:۸Astralisبازی سوم

دو تیم Astralis و Team Liquid در هر دو مرحله گروهی و حذفی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم در بخش گروهی مسابقات در صدر گروه خود قرار گرفتند و در مرحله حذفی نیز تیم Astralis با شکست تیم EG توانست راهی فینال مسابقات شود. در سمت دیگر تیم Liquid با عبور از تیم Fnatic جواز حضور در بازی فینال را کسب کرد. بازی فینال در سه نقشه Vertigo ،Nuke و Dust II پیگیری شد که تیم Astralis با کسب نتیجه نهایی ۲:۱ توانست در کنار کسب عنوان قهرمانی رویداد به جایزه‌ای ۲۲۵ هزار دلاری نیز دست یابد.

با پایان یافتن مسابقات Esports Championship Series ایستگاه بعدی علاقه‌مندان به بازی کانتر استرایک دهمین فصل مسابقات EPL است که از امروز با حضور تیم‌های مطرح جهان پیگیری خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن این رویداد می‌توانند از کانال ESL در توییچ استفاده کنند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده