// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸

تیزر جدید CoD: Modern Warfare با محوریت محتویات فصل اول منتشر شد

امروز فصل اول از بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار می‌گیرد و اینفینیتی وارد به‌تازگی تیزر جدیدی را از محتویات آن منتشر کرده است.

Call of Duty: Modern Warfare اولین نسخه از مجموعه Call of Duty است که از سیزن‌پس استفاده نمی‌کند و تمامی محتویات آن به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. ازاین‌رو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفر، فصل‌های مختلفی را برای کاربران این بازی درنظر گرفته تا محتویات درنظر گرفته شده را در اختیار آن‌ها قرار دهد. 

امروز فصل اول COD: Modern Warfare آغاز می‌شود و شاهد محتویات نظیر نقشه جدید برای حالت‌های چندنفره، گان‌فایت و Ground War هستیم. همچنین سلاح و حالت‌های جدیدی هم به بخش چندنفره اضافه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، اینفینیتی وارد تیزر جدیدی را منتشر کرده است که در آن شاهد محتویاتی هستیم که در جریان فصل اول عرضه می‌شوند. تیم سازنده وعده داده که با بزرگ‌ترین محتویات در مجموعه کالاف دیوتی روبه‌رو هستیم.

کاربران در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از محتویات فصل اول Call of Duty: Modern Warfare را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. همچنین شاهد اضافه شدن یک سیستم بتل پس برای بازی هستیم که ازطریق آن آیتم‌های تزئینی مختلفی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده