// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

تصویری از نقشه Cyberpunk 2077 فاش شده است

در جریان منتشر شدن تصویر کتاب اسطوره‌ شناسی Cyberpunk 2077، شاهد نمایان شدن بخشی از نقشه بازی هستیم.

Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۲۰ دانست که در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. تابه‌حال اخبار مختلفی از غنی بودن داستان و جهان بازی منتشر شده است، اما تاکنون تصویری از نقشه بازی در دسترس قرار نگرفته است. بااین‌حال یک کتاب اسطوره شناسی برای سایبرپانک 2077 درنظر گرفته شده است که The World of Cyberpunk 2077 Deluxe Edition درنظر گرفته شده است که در تاریخ دو اردیبهشت ماه ۹۹ (۲۱ آوریل ۲۰۲۰) عرضه می‌شود.

در پکیج مربوط‌به کتاب اسطوره شناسی که تصویر آن به‌تازگی منتشر شده است، شاهد استیکرها و یک پوستر از کاراکتر جانی سیلورهند هستیم. موردی که در این تصویر توجه کاربران را به خود جلب می‌کند، کتابی است که روی جلد آن بخشی از نقشه بازی قرار دارد. سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، در گذشته گفته بود که نقشه بازی کوچک‌تر از The Witcher 3 خواهد بود، اما بازیکنان تعامل بیشتری در محیط‌ها خواهند داشت.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که جهان بازی Cyberpunk 2077 به چه شکل کاربران را درگیر می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده