نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

اشاره احتمالی به مجموعه X-Men در تصویر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier

به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده که ظاهرا به مجموعه X-Men اشاره دارد.

اوایل این ماه بود که تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در استودیوی فیلمسازی آتلانتا منتشر شد که در این تصاویر شخصیت‌هایی چون بارون زیمو، باکی بارنز و سم ویلسون حضور داشتند و چند روز بعد شاهد انتشار تصاویر دیگری بودیم که در این تصاویر یک صحنه اکشن در حال فیلمبرداری بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی منتشر شده که ظاهرا به یکی از مجموعه‌های مارول اشاره دارد. به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده که در این تصویر شاهد پرچمی هستیم که نماد شیر، ستاره و ماه روی آن دیده می‌شود که شباهت زیادی به پرچم کشور Madripoor دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier

پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier

Madripoor

طرفداران قدیمی مجموعه X-Men (ایکس-من) بدون شک با کشور مادریپور در دنیای کامیک مارول آشنایی دارند که یکی از مکان‌های محبوب میوتنت‌های اصلی مجموعه نیز بوده است. این کشور که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد، توسط کریس کلیرمونت و استیو لیالوها خلق و برای اولین‌بار در شماره ۳۲ کامیک New Mutants شاهد معرفی آن بودیم. این مکان در دهه ۸۰ میلادی یکی از مکان‌های محبوب ولورین بود و در یک مقطع توسط هایدرا و در یک مقطع دیگر توسط دیکن، پسر ولورین اداره می‌شد. هنوز مشخص نیست که چرا قرار است در سریال The Falcon and The Winter Soldier به مادریپور سفر کنیم و آیا این ارتباطی با هایدرا و هلموت زیمو دارد یا قرار است شاهد اولین اشاره به میوتنت‌ها در دنیای سینمایی مارول باشیم.

سریال The Falcon and the Winter Soldier در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده