نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار بازی رومیزی The Elder Scrolls: Call to Arms اعلام شد؛ بسته آغازین بازی معرفی شد

Modiphius به منظور آغاز به کار بازی جدید و رومیزی Elder Scrolls چهار مجموعه‌ی جدید از مأموریت‌ها و شخصیت‌های مینیاتوری The Elder Scrolls: Call to Arms در کنار اعلام زمان انتشار آن، معرفی کرد.

بازی مینیاتوری جدید Elder Scrolls اولین مجموعه‌ی خود را معرفی کرد. بر اساس اعلام شرکت Modiphius Entertainment، این شرکت قصد دارد تا به منظور آغاز به کار بازی رومیزی جدید The Elder Scrolls: Call to Arms چهار ست جدید را برای آن منتشر کند. بازی جدید Call to Arms حالت‌های مختلفی را شامل می‌شود که از جمله این موارد، می‌توان به یک حالت Skirmish سنتی که بازیکنان در آن به مبارزه با یکدیگر پرداخته اشاره کرد. همچنین یک حالت کوآپ نیز در بازی قرار دارد که شما و دوستان‌تان را به نبرد با دشمنان دعوت می‌کند. این بازی، در ابتدا قهرمانان شناخته شده‌ای از دنیای Skyrim را شامل خواهد شد؛ اما ممکن است در آینده کاراکترهای بیشتری از دیگر بازی‌های Elder Scrolls نیز به آن اضافه شوند.

پکیج اول بازی Elder Scrolls: Call to Arms شامل یک جعبه‌ی Core Rules است که در آن بلیط‌ها، تاس و بیش از ۲۰۰ کارت مختلف در کنار یک کتاب ماجراجویی ۴۴ صفحه‌ای با ۱۲ مأموریت مختلف قرار داده شده است. همه‌ی این موارد، به همراه سه مجموعه از شخصیت‌های مینیاتوری این بازی عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل یک گروه از دسته‌ی Imperial Legion است که کاراکترهای Hadvar (یک Imperial Mage) و سه سرباز Imperial را در خود جا داده است. گروه بعدی به دسته‌ی Stormcloak‌ها مربوط می‌شود که شامل کاراکترهای Yrsarald Thrice Pierced، Ralof و سه سرباز Stormcloak خواهد بود. علاوه بر این موارد، یک ست Bleak Falls Barrow نیز خواهیم داشت که نسخه‌ی زن کاراکتر Dragonborn، قهرمان اسطوره‌ای این بازی را در کنار سه Draugr مینیاتوری، سه تیرانداز Skeleton و یک Draugr Overlord مینیاتوری شامل می‌شود.

The Elder Scrolls: Call to Arms

شاید برخی از کاراکترهایی که بالاتر به آن‌ها اشاره شد را از بازی Skyrim به خاطر داشته باشید. Hadvar و Ralof در صحنه‌ی ابتدایی بازی Skyrim و در جایی که بعد از حمله‌ی Alduin به Helgen مشغول کمک به Dragonborn بودند، حضور داشتند. Yrsarald Thrice Pierced نیز یک ژنرال رده بالای نیروهای Stormcloak است که البته وظیفه‌ی کلیدی و مهمی در بازی ندارد.

بازیکنان برای آغاز این بازی، باید علاوه بر جعبه Core Rules، حداقل یکی از ست‌های کاراکترهای این بازی را خریداری کرده باشند. مجموعه‌ی Bleak Falls Barrow، تمامی مینیاتورهایی که برای ورود به نسخه‌ی Dungeon crawl (یکی از سناریوهای بازی که قهرمان داستان به ماجراجویی در یک محیط بسته و پر پیچ و خم می‌پردازد) بازی نیاز خواهید داشت را در بر می‌گیرد. در حالی که پکیج Imperial Legion و Stormcloaks، برای حالت سنتی و مبارزه‌ی دونفره‌ی بازی مناسب خواهد بود.

جعبه‌ی Core Rules با قیمت ۴۵ دلار به فروش می‌رسد؛ از طرفی، باید برای خرید بسته‌ی Bleak Barrow Falls حدود ۳۶ دلار و بسته‌های Stormcloaks و Imperial Legions حدود ۳۳ دلار هزینه کنید. مجموعه‌ی این چهار ست در ماه مارس سال ۲۰۲۰ (حوالی اسفند تا فروردین ماه) منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در رابطه با این بازی رومیزی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده