نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Call of Duty: Modern Warfare احتمالا به‌زودی میزبان یکی از نقشه های قدیمی این مجموعه می‌شود

‌براساس اطلاعات جدیدی که توسط یکی از کاربران Reddit از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده، احتمالاً در آینده شاهد اضافه شدن نقشه‌ی Overgrown از بازی COD4 خواهیم بود.

اگر کشف جدید یکی از کاربران در بخش مأموریت‌های Spec Ops درست باشد، یکی دیگر از نقشه‌های کلاسیک بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌زودی به این بازی اضافه خواهد شد. یکی از بازیکنان Modern Warfare در حین بازی در بخش Spec Ops خانه‌ای را پیدا کرده که به نقشه‌ی کلاسیک Overgrown از بازی Call of Duty 4: Modern Warfare مربوط می‌شود. هنوز نحوه‌ی اضافه شدن یا به‌طور کلی صحت این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما این کشف جدید، موجب قوت گرفتن شایعات شده است.

یکی از کاربران ردیت با نام کاربری iMarty5291، ویدیویی از بازی خود در Modern Warfare منتشر کرده تا کشف جدید خود را با جامعه‌ی کاربران این بازی به اشتراک بگذارد. این کاربر، در حین بازی در مأموریت Harbinger از بخش Spec Ops با خانه‌ای مواجه می‌شود که به‌طور عجیبی به «Grandma’s House» در نقشه‌ی Overgrown شباهت دارد.

این کاربر، در بخش نظرات، محتویات داخل این خانه را دقیقاً مشابه مدلی که در نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4 وجود داشت توصیف می‌کند:

این خانه در مأموریت Harbinger از بخش Spec Ops قرار دارد. اینجا تنها خانه‌ای است که در نزدیکی مرکز تجمع بازیکنان در پایان مأموریت قرار داده شده است. مشخصات ظاهری این خانه، دقیقاً مشابه Grandma’s House از نسخه‌ی ریمستر بازی COD4 است.

پیدا شدن این خانه در بخش Spec Ops، به معنای قطعی بودن انتشار نقشه‌ی کلاسیک Overgrown به بازی Call of Duty: Modern Warfare نخواهد بود. ممکن است که این خانه، به‌عنوان نشانه‌ای از محتوای جدید این بازی در این قسمت قرار داده شده باشد اما همچنان احتمال اینکه تنها دلیل حضور آن، یادآوری خاطرات یکی از محبوب‌ترین نقشه‌های بازیکنان Call of Duty باشد نیز وجود دارد.

اخیراً اطلاعات زیادی مبنی بر انتشار نقشه‌های جدید بازی Call of Duty به بیرون درز کرده برخی از آن‌ها به‌طور کلی تکذیب و برخی دیگر همچنان محتمل به شمار می‌روند. برخی از کاربران عقیده دارند که Overgrown نیز مانند Shipment و دیگر نقشه‌های کلاسیک این بازی به‌صورت مستقل به بازی اضافه خواهد شد. درحالی‌که برخی دیگر همچنان روی ایده‌ی حالت بتل رویال این بازی که مانند Black Ops 4 به ترکیب نقشه‌های مختلف آن خواهد پرداخت، تأکید دارند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده