نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تم رایگان بازی Ghost of Tsushima تا پایان ژانویه در دسترس قرار گرفت

تم رایگان بازی گوست آف سوشیما تا ۱۱ بهمن‌ماه در مناطق اعلام شده برای پلی‌استیشن 4 قابل دانلود خواهد بود.

برخی از مخاطبان، حضور Ghost of Tsushima در مراسم The Game Awards امسال را ناامیدکننده توصیف می‌کردند. در شرایطی که درکنار تاریخ انتشار این بازی در زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۰، نمایش ضعیفی از این بازی به نمایش گذاشته شد، فرصتی برای مشاهده‌ی گیم پلی این بازی برای مخاطبان فراهم نشد. به‌نوعی می‌توان گفت که بازی بعدی ساکر پانچ (Sucker Punch) تاکنون از نشان دادن تصاویر گیم پلی خود طفره رفته است.

درحالی‌که همچنان اطلاعات چندانی از محتوای این بازی در دسترس نیست، پوسته‌ی متحرک و رایگانی از بازی Ghost of Tsushima تا پایان ژانویه‌ی ۲۰۲۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده در اکانت رسمی بازی Ghost of Tsushima در توییتر، یک تم داینامیک رایگان برای این بازی منتشر شده که علاقه‌مندان می‌توانند از چند ریجن مختلف برای دریافت آن اقدام کنند. هر ناحیه، کد اختصاصی خود را دارد که در ادامه به‌صورت جداگانه ارائه شده است. مطمئناً این پوسته تمامی خواسته‌های مخاطبان Ghost of Tsushima را برطرف نخواهد کرد اما در هر حال، تم داینامیک زیبایی است که می‌توانید به‌صورت رایگان نگاهی به آن داشته باشید.

  • آمریکا: BEFB-AMNR-R4F6
  • اروپا/استرالیا/نیوزیلند/روسیه/خاورمیانه/آفریقا/هند: 38BE-G6N8-L93A
  • ژاپن: N4TK-59NH-2LH3
  • کره: EM56-NTNC-EHX8
  • سایر نقاط آسیا: DHLN-HANF-F6LH

بازی Ghost of Tsushima تابستان سال ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. براساس اظهارنظر قبلی ساکرپانچ، گوست آف سوشیما بزرگ‌ترین بازی این شرکت تا به این تاریخ خواهد بود. پوسته‌ی رایگان این بازی سامورایی محور تا یازدهم بهمن در مناطق اعلام شده قابل دریافت خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده