// شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

رده‌ بندی سنی جدید Final Fantasy VII Remake جزئیات داستانی را منتشر کرده است

سیستم رده‌بندی سنی ESRB، به‌تازگی درجه سنی Final Fantasy VII Remake را به نوجوان تغییر داده است و شاهد منتشر شدن اطلاعات جزئی از داستان در بخش توضیحات هستیم.

بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۲۰) در اختیار کاربران پلی‌ استیشن 4 قرار می‌گیرد تا پس از مدت‌ها انتظار، بتوانند بازسازی بهترین نسخه از سری Final Fantasy را تجربه کنند. جدا از این مورد، Final Fantasy VII Remake را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ هم درنظر گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سیستم رده‌بندی سنی آمریکا (ESRB) درجه سنی مورد نیاز برای فاینال فانتزی VII ریمیک را به‌روزرسانی کرده است. ازاین‌رو شاهد درجه سنی نوجوان (Teen) برای این بازی هستیم. در بخش توضیحات هم مواردی ارائه شده که به بخش داستانی کاراکتر Don Corneo مربوط می‌شود. در این قسمت از داستان کلود استرایف خود را به شکل یک دختر در می‌آورد و به همراه تیفا و ایریث، به‌سراغ Don Corneo می‌رود.

بااین‌تفاسیر هنوز به‌صورت کامل مشخص نیست که در قسمت اول از بازسازی Final Fantasy VII Remake، شاهد چه محتویات داستانی هستیم. تنها موردی که مشخص شده، این است که داستان حول سرزمین میدگارد می‌چرخد و انتظار می‌رود که تمامی وقایع داستانی این بخش را شاهد باشیم. همچنین اسکوئر انیکس (Square Enix) در گذشته اعلام کرده بود که بازسازی Final Fantasy 7 دارای المان‌های داستانی جدیدی است که کاربران قدیمی را شگفت‌زده خواهد کرد. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان به شروع شدن مراحل ساخت قسمت دوم اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده