// شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Hyper Light Drifter را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

کاربران فروشگاه اپیک گیمز، در جریان رویداد «رایگان شدن روزانه بازی‌ها به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی» می‌توانند Hyper Light Drifter را به رایگان دانلود کنند.

با شروع شدن تخفیف‌های تعطیلات سال نو میلاید فروشگاه اپیک گیمز، رویداد ۱۲ روزه هم برگزار شد که در جریان آن به‌صورت روزانه شاهد رایگان شدن یک بازی از سوی فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران کامپیوتر بودیم. ۹ روز از این رویداد می‌گذرد و دیروز عصر جدیدترین بازی رایگان این رویداد در دسترس کاربران قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران فروشگاه اپیک گیمز با مراجعه به صفحه اصلی فروشگاه و ورود به بخش رویداد ۱۲ روزه بازی رایگان، می‌توانند Hyper Light Drifter را به‌صورت رایگان دریافت کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تنها تا امروز بعد از ظهر وقت دارید تا این بازی را به‌صورت رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. Hyper Light Drifter یک بازی اکشن دوبعدی با المان‌های پلتفرمر است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و توانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند.

Hyper Light Drifter در حال حاضر جدا از پی سی، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل iOS هم در دسترس قرار گرفته است. نظر شما کاربران زومجی در مورد Hyper Light Drifter چیست؟ آیا ان را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده