// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

لوت باکس های رایگان Overwatch به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی در دسترس قرار گرفتند

کاربران Overwatch تا تاریخ ۱۲ دی ماه با ورود به حساب کاربری خود در بازی می‌توانند پنج لوت باکس رایگان را دریافت کنند.

مدتی است که شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، رویداد وینتر واندرلند را در اختیار کاربران این بازی قرار داده است. بااینکه رویداد وینتر واندرلند سال جاری، از نظر حالت‌های جدید عملکردی مشابه به سال‌های گذشته نداشته است، اما کاربران می‌توانند آیتم‌های تزئینی جدیدی مثل اسکین Rat King کاراکتر ریپر، اسکین Jotunn برای دوم‌فیست و Rime برای کاراکتر سیگما را کسب کنند. 

بلیزارد به‌تازگی اعلام کرده که لوت باکس‌های رایگانی را برای کاربران درنظر گرفته است. کاربران اورواچ تا تاریخ ۱۲ دی ماه (دو ژانویه ۲۰۲۰) می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود، پنج لوت باکس را به رایگان دریافت کنند. ازاین‌رو شانس کسب آیتم‌های درنظر گرفته شده برای کریسمس بالاتر می‌رود. این در حالی است که مدتی پیش جف کپلن، کارگردان Overwatch، با حضور در رویداد سالانه Yule Log، اطلاعاتی را از قهرمان بعدی اورواچ منتشر کرد.

Junker Queen نام قهرمان بعدی بازی است که رهبر شهر Junkertown به‌حساب می‌آید. به‌نظر می‌رسد او یک قهرمان تانک یا آسیب‌رسان در بازی به‌حساب می‌آید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از رویداد زمستانه Overwatch لذت برده‌اید؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده