نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی AAA جدید اسکوئر انیکس و لومینوس پروداکشنز به این زودی ها عرضه نخواهد شد

توسعه‌دهندگان لومینوس پروداکشنز (Luminous Prodoctions) در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو از محیط کاری خود تعریف کردند و اطلاعات جدیدی از بازی AAA جدید خود به اشتراک گذاشتند.

لومینوس پروداکشنز یکی از استودیوهای اسکوئر انیکس بوده که هدفش خلق بازی‌های جدید AAA است. در گذشته، این استودیو توسط هاجیمه تاباتا اداره می‌شد و روی بازی Final Fantasy XV و موتور گرافیکی Luminous Engine کار می‌کرد. تاباتا در آبان ماه سال گذشته از اسکوئر انیکس جدا شد و در آذر همان سال رئیس جدیدی برای استودیو لومینوس پروداکشنز انتخاب شد. تاکاشی آراماکی، ریاست جدید این استودیو، طی نامه‌ای اعلام کرد که لومینوس پروداکشنز در حال کار روی بازی جدیدی است.

مجله فامیتسو به‌تازگی مصاحبه‌ای با دو توسعه‌دهنده از لومینوس پروداکشنز را منتشر کرده است: سایا ناکاهارا، مدیر پروژه و یوکی ماتسوزاوا، مدیر بخش طراحی مفهومی. این مصاحبه بیشتر روی محیط استودیو و شرایط کاری آن‌ها تمرکز داشت.

برنامه کاری این استودیو از ساعت ۰۹:۳۰ آغاز شده و تا ۱۸:۰۰ ادامه دارد. در این ساعات، تمام کارمندان باید طبق برنامه خود پیش بروند تا از خستگی و فدا کردن زندگی شخصی خود دوری کنند. باتوجه به متن این مصاحبه، به‌نظر می‌رسد که این روش به‌خوبی کار می‌کند. سایا ناکاهارا اشاره کرد که او سال گذشته به لومینوس پروداکشنز ملحق شد و این استودیو ارتباطات خوبی را در خود جای داده است. او اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین نکات استودیوی لومینوس این است که بدون درنظر گرفتن سلسله مراتب یا سابقه حضور افراد در استودیو، از نظرات همه افراد استقبال و حمایت می‌شود.

در ادامه، فامیتسو سوالاتی از ناکاهارا و ماتسوزاوا درباره وضعیت توسعه بازی جدید AAA این استدیو، سوالاتی پرسید. به‌نظر می‌رسد که بازی جدید، به‌این زودی‌ها تکمیل نخواهد شد، ولی لومینوس پروداکشنز به‌سختی روی آن کار می‌کند.

یوکی ماتسوزاوا گفت:

فعلا چیز زیادی نداریم که بگوییم. ما درباره عناصر قطعی بازی تصمیم گرفته‌ایم، ولی هنوز ساختار‌های دیگر در دست توسعه قرار دارند. افراد شبیه من که در رده‌های بالای روند توسعه این بازی حضور دارند، به‌سختی کار می‌کنند. این بازی یک IP کاملاً جدید است، پس در مقایسه با دیگر بازی‌های ما، تفاوت‌هایی دارد. در نتیجه برای تکمیل این پروژه نیازمند زمان زیادی هستیم.

لومینوس پروداکشنز معمولاً درباره موتور گرافیکی و عناصر درون بازی، مصاحبه‌هایی انجام داده است. در حال‌حاضر، هاجیمه تاباتا استودیوی جدیدی را با نام JP Games تأسیس کرده است. اکنون این استودیو روی اولین بازی رسمی پارالمپیک با نام The Pegasus Dream Tour کار می‌کند. این پروژه یک بازی نقش‌آفرینی ورزشی است که شبیه‌سازی مسابقات پارالمپیک را هدف قرار داده است. همچنین لاستیک‌سازی Bridgestone نیز به‌تازگی اعلام کرد که به‌صورت رسمی یکی از حامیان مالی این بازی خواهد بود. این بازی به‌صورت رسمی در بهار سال ۲۰۲۰ برای تلفن‌های هوشمند و چند پلتفرم کنسولی عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده