نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

رویداد جدید Mortal Kombat 11 فصل زمستان را به بازی می‌آورد

Mortal Kombat 11 نیز با آغاز فصل زمستان و تعطیلات سال جدید، تاورها، اسکین‌ها و Konsumableهای زمستانی خود را به بازیکنان ارائه می‌کند.

Mortal Kombat 11 نیز مانند بسیاری از بازی‌هایی که با محتوای ویژه‌ی سال نو، بازیکنان را برای گذراندن اوقات فراغت خود در تعطیلات آخر سال ترغیب می‌کنند، به مناسبت روزهای جشن آغاز سال جدید، رویدادهای فصلی خاصی را با تاورها، اسکین‌ها و Konsumableهای زمستانی در نظر گرفته است. رویداد «Winter Wonderland» از هم‌اکنون تا فردا در این بازی اجرا شده و درادامه از تاریخ ۲۸ دسامبر (۸ دی‌ماه) تا دوم ژانویه سال ۲۰۲۰ (دوازدهم دی‌ماه) با رویداد ویژه‌ی «Ring in the New Year» به کار خود ادامه خواهد داد. در رویداد Winter Wonderland سه تاور سفارشی با تقویت کننده‌هایی همچون Shooting Stars، Killer Kanes، Sledding Tarkatans و دیگر چالش‌هایی که با آن روبه‌رو خواهید شد، ارائه می‌شوند.

اگر به اندازه‌ی کافی در تاورها بازی کنید و پیروزی کسب کرده باشید، آگمنت‌ها (Augment) و اسکین‌های جدید و منحصر به فردی به شما هدیه داده خواهد شد. رویداد «Ring in the New Year» نیز تزئینات خاص خود را مانند آتش بازی، توپ نورپردازی و غیره را به همراه خواهد داشت. برای آگاهی از جوایز و هدیه‌های این رویداد نیز باید تا زمان آغاز رسمی آن صبر کرد.

طرفداران Mortal Kombat 11 محتوای جدید زیادی را در سال ۲۰۲۰ دریافت خواهند کرد. شخصیت Kombat Pack بعدی، Joker خواهد بود که از تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در دسترس قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان NetherRealm، علاوه‌بر این موارد مشغول آماده‌سازی قابلیت‌های کراس پلی و فصل جدید رقابت‌های Kombat League هستند. بنا به برنامه‌ی از پیش تعیین شده، این بسته‌های الحاقی نیز در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) برای بازی منتشر خواهد شد. بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، ویندوز، نینتندو سوییچ و استیدیا در دسترس است. در هفته‌های آینده، منتظر انتشار اخبار و اطلاعات تکمیلی در رابطه با محتوای جدید آن باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده