// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

ریکو و کایری در بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts 3 قابل بازی خواهند بود

در جریان داستان بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts علاوه‌بر سورا، بازیکنان هدایت کاراکترهایی نظیر ریکو و کایری را هم برعهده می‌گیرند.

مقاله‌های مرتبط:

بسته الحاقی ReMind بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ سه بهمن ماه (۲۳ ژانویه ۲۰۲۰) برای پلی‌ استیشن 4 و ۶ اسفند ماه (۲۵ فوریه ۲۰۲۰) برای ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. در جریان این بسته الحاقی بازیکنان داستان جدیدی از جهان Kingdom Hearts 3 را تجربه خواهند کرد و با کاراکترهای قدیمی و محبوب این سری هم روبه‌رو می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر کینگدام هارتس 3، در وبسایت ژاپنی بازی اطلاعات جدیدی را از بسته الحاقی ReMind منتشر کرده است. در بسته الحاقی ReMind، علاوه‌بر سورا، قهرمان سری Kingdom Hearts، هدایت کاراکترهای دیگری را برعهده می‌گیرید. همچنین وی با دوستان قدیمی خود متحد شده و عناصر جدیدی را هم تجربه می‌کند. داستان بسته الحاقی ذکر شده در حساس‌ترین قسمت بازی رخ می‌دهد؛ جایی‌که سورا به قبل از نبرد Keyblade Graveyard بر می‌گردد و وارد قلب هفت نگهبان روشنایی می‌شود.

در ادامه اسکوئر انیکس به این مورد اشاره کرده است که بازیکنان با ورود به هر یک از قلب‌های هفت نگهبان تجربه متفاوتی خواهند داشت و می‌توانند هدایت کایری، آکوا، ریکو و راکسس را هم برعهده بگیرند. البته کاراکترهای دیگری هم در دل داستان قرار داده شده‌اند که می‌توانید هدایت آن‌ها را برعهده بگیرید، اما اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است. از‌ آن‌جایی که باید وارد قلب هریک از نگهبان‌ها شوید، انتظار می‌رود بازیکنان بتوانند هدایت مایکی و Lea را هم برعهده بگیرند. همچنین اعلام شده که می‌توانید از مهارت‌های ترکیبی کاراکترها در طول نبردها استفاده کنید و ضربات کارآمدی را خلق کنید.

در انتها توضیحاتی هم در مورد نبرد با اعضای Real Organization XIII منتشر شده که به‌نظر می‌رسد شکست اعضای این سازمان درجه سختی بالایی دارد و بازیکنان برای پیروزی باید دقت و مهارت بالایی داشته باشند. کاربران می‌توانند بسته الحاقی ReMind را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین یک نسخه ۳۹.۹۹ دلاری هم درنظر گرفته شده که شامل ویدیو کنسرت World of Tres Orchestra می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که درکنار بسته الحاقی ذکر شده، آپدیت 1.07 هم منتشر می‌شود که شامل یک المان داستانی، مهارت‌های جدید، کی‌بلید Oathkeeper و Oblivion و محتویات دیگر می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده