// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته اول دی 1398 برای اندروید

در اولین هفته دی ماه ۹۸، وارد دنیای جومانجی شوید، با ربات‌های جنگی به‌مبارزه بپردازید و سرزمین اِراتیا را نجات دهید.

در هفته اول دی ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Jumanji: Epic Run را معرفی کردیم که در آن باید با قرار گرفتن در نقش شخصیت‌های فیلم جومانجی، در جنگلی انبوه بدوید. همچنین بازی Pocket World 3D را داشتیم که در آن باید قطعات پازل را جمع کرده و مکان‌های مشهور جهان را بازسازی کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Jumanji: Epic Run

Jumanji: Epic Run

اولین بازی هفته را به یک اثر رانر خودکار و بی‌انتها اختصاص داده‌ایم. بازی Jumanji: Epic Run ساخته استودیو ‌Crazy Labs تجربه‌ای لذت‌بخش را براساس فیلم جومانجی با بازی دواین جانسون (راک) در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی از المان‌های اکشن نیز بهره برده است و گیم‌پلی‌ای مشابه با آثار این سبک را به مخاطب ارائه می‌دهد. بازیکنان در این بازی کنترل دکتر اسمولدر بریواستون را به‌عهده دارند و با پیش‌روی در بازی می‌توانند در نقش ۳ شخصیت دیگر مجموعه نیز قرار گیرند. بازیکنان در این بازی علاوه‌بر دویدن در سه مسیر مختلف باید دشمنانی که در سر راه نیز قرار می‌گیرند، مبارزه کنند. کنترل بازی شامل کشیدن انگشت دست روی چهار جهت اصلی می‌شود و بازیکنان می‌توانند با انتخاب حرکات مناسب، به دشمنان ضربه بزنند یا از دست آن‌ها فرار کنند. گیم‌پلی بازی تنها به دویدن خلاصه نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند در بازی Jumanji: Epic Run سقوط از آبشار و بالا رفتن از صخره‌ها را نیز تجربه کنند. جلوه‌های بصری بازی به‌صورت فانتزی و رنگارنگ طراحی شده است و بازیکنان می‌توانند با کسب سکه‌های بیشتر، شخصیت‌های بازی را شخصی‌سازی کرده و به آن‌ها ظاهر و تجهیزات جدید اضافه کنند. Jumanji: Epic Run اثری جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند اوقات فراغت شما را به‌خوبی پر کند. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Jumanji: Epic Run

Pocket World 3D

Pocket World 3D

بازی Pocket World 3D جدیدترین ساخته استودیو Minimonster Games است که در آن بازیکنان می‌توانند به ساخت مدل‌هایی از ساختمان‌ها و اشیا مشغول شوند. روند گیم‌پلی بازی بدین شکل است که بخش‌های مختلف یک مدل به تکه‌های کوچک تقسیم شده و بازیکن باید با پیدا کردن محل صحیح و جای گذاری تکه‌ها، مدل را بازسازی کند. مدل‌های به‌صورت سه‌بعدی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت ۳۶۰ درجه بچرخانید. بازیکنان می‌توانند مکان‌های معروفی همانند گلدن گیت بریج شهر سان‌فرانسیسکو یا هتل آرک دِ تریومف پاریس را در بازی Pocket World 3D از صفر بازسازی کنند. بازی گیم‌پلی آرامی دارد و بازیکنان باید برای تجربه آن صبور باشند. چرا که برای به‌ثمر نشاندن مدل‌ها باید حوصله به‌خرج داد و با دقت و سلیقه بسیار قطعات پازل را درکنار هم چید. در مجموع Pocket World 3D اثری معمایی و لذت‌بخش است که کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون می‌توانند آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور یا اپ‌استور دانلود کنند.

دانلود بازی Pocket World 3D

Dumb Ways to Dash!

Dumb Ways to Dash!

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های موبایل باشید، بدون شک مجموعه بازی‌های Dumb Ways to Die استودیو Metro Trains را به‌یاد دارید یا حداقل یک‌بار نام آن‌ها به‌گوش‌تان خورده است. حال جدیدترین نسخه از این مجموعه با عنوان Dumb Ways to Dash! در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند باری دیگر شخصیت‌های بانمک و دوست‌داشتنی آن را به کام مرگ بکشانند. در این بازی شما در نقش یکی از لوبیاهای معروف بازی قرار می‌گیرید و باید با دیگر کاراکترها مسبقه دو دهید. هر مسابقه بازی چهار دور دارد و در هر دو لوبیایی که آخر شود، از مسابقه حذف می‌گردد. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که در انتها در یک رقابت دو نفره یکی اول شود. البته روند گیم‌پلی تنها به اینجا ختم نمی‌شود و در طول مسیر چالش‌ها و تله‌های مختلفی برای از دور خارج کردن شما قرار داده شده‌اند. لازم به‌ذکر است که خود شما هم می‌توانید در حین مسابقه در پشت سر رقبای‌تان قرار گیرید و با یک ضربه حساب شده، آن‌ها را از مسیر خارج کنید. در انتهای هر مسابقه پولی به‌دست می‌آورید که به‌وسیله آن می‌توانید سطح خود را افزایش داده و برای خود توانایی‌های بیشتر آزاد کنید. با پیش‌روی در بازی می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را از این مجموعه باز کنید و بازی را با آن‌ها تجربه کنید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های مسابقه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم Dumb Ways to Dash! را از دست ندهید.

دانلود بازی Dumb Ways to Dash!

Iron Saga

Iron Saga

Iron Saga یک بازی اکشن نقش‌آفرینی از استودیو Gameduchy است که در آن بازیکنان در نقش جنگجویانی قرار می‌گیرند که طریق ربات جنگی باید مبارزات را پیش ببرند. بازی روایت‌گر سرزمینی است که به‌واسطه تکنولوژی‌های جدید و سوء استفاده افراد ظالم به نابودی کشیده شده است. حال این وظیفه شما است که با قرار گرفتن در نقش ربات‌های مبارز امپراطوری از سرزمین خود دفاع کنید و جلوی نابودی آن را بگیرید. ساختار گیم‌پلی بازی بدین صورت است که بازیکنان یک تیم سه‌نفره از کاراکترهای داستان Iron Saga را تشکیل می‌دهند و در ادامه با انتخاب ربات جنگی برای هرکدام از این سه شخصیت، مبارزه با دشمنان را آغاز کنند. دوربین بازی به‌صورت ایزومتریک است و حس‌وحال جالبی را به بازیکنان القا می‌کند. البته لازم به‌ذکر است که نبردها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و تنها کاری که بازیکنان انجام می‌دهند این است که ربات‌ها را با نقاط مختلف صفحه هدایت کنند. هر کاراکتر مهارت مخصوص‌به خود را دارد که شما باید آن‌ را ازطریق ربات‌ها اعمال کنید. کاراکترهای پشتیبان، نوار سلامت تیم شما را بازیابی می‌کند و سایر ربات‌های مبارز هم دارای مهارت‌های تهاجمی هستند. با انجام مأموریت‌های مختلف پاداش کسب می‌کنید و می‌توانید به‌کمک آن پاداش ربات‌های خود را ارتقا دهید. از دیگر موارد بازی می‌توان به آیتم‌های تقویت‌کننده اشاره کرد که می‌توانند باعث افزایش کارایی شما در بازی شوند. این بازی نقش‌آفرینی جذاب را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Iron Saga - Battle Mecha

Might and Magic Heroes: Era of Chaos

Might and Magic Heroes: Era of Chaos

آخرین بازی هفته یک اثر نقش‌آفرینی از استودیو نام‌آشنای یوبی‌سافت است که به‌تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. بازی Might and Magic Heroes: Era of Chaos روایت‌گر داستان سرزمینی است که در آن گروه‌ها و فرقه‌های مختلف به‌صورت مداوم در حال جنگ با یکدیگر بوده‌اند. پس از گذشت مدتی پادشاه سرزمین Erathia تصمیم می‌گیرد که تمامی‌ گروه‌ها را به‌صلح دعوت کند. با گذشت سال‌ها و وقوع اتفاق‌های مختلف، بار دیگر سرزمین Erathia دچار هرج‌ومرج می‌شود و این‌بار ملکه سرزمین برای بازگرداندن صلح دست به‌کار می‌شود. در جریان گیم‌پلی بازی شما فرمانده یک لشگر جنگی هستید و باید پیاده‌نظام‌های مختلف را به‌نحوی چینش کنید که بتوانید بهترین استفاده از آن‌ها داشته باشید. نیروهایی همانند نیزه‌داران، کمان‌داران و سربازهای معمولی در اختیار شما هستند و این شما هستید که مشخص می‌کنید چگونه از آن‌ها برای پیروزی در میدان استفاده کنید. سازندگان بخش شخصی‌سازی هم در بازی گنجانده‌اند و بازیکنان می‌توانند سربازهای خود را در چهار بخش کلی ارتقا دهند. بازیکنان با پیش‌ رفتن در مراحل بازی و رسیدن به سطح‌های بالاتر می‌توانند وارد محیط‌های مختلف بازی شوند و مأموریت‌های مربوط‌به‌ آن‌ها را انجام دهند. بازی از لحاظ بصری فانتزی و رنگارنگ است و حس‌وحال خوبی را به مخاطب خود القا می‌کند. تجربه بازی Might and Magic Heroes نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد و اگر به‌ آثار نقش‌آفرینی علاقه‌مند هستید، آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Might and Magic Heroes: Era of Chaos

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده