نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

صفحات گرامافون ریمیکس The Legend of Zelda: Majora's Mask عرضه می‌شود

شرکت Materia Collective صفحه‌ی موسیقی ریمیکس یکی از معروف‌ترین نسخه‌های افسانه زلدا را منتشر می‌کند.

در میان نسخه‌های مختلف سری بازی‌های افسانه زلدا (The Legend of Zelda)، یکی از مطرح‌ترین‌ها را می‌توان The Legend of Zelda: Majora's Mask دانست؛ اثری خوش‌ساخت و جذاب که در سال ۲۰۰۰ برای نینتندو 64 منتشر شد و بعدها علاوه بر عرضه برای تعدادی دیگر از کنسول‌های نینتندو، بازسازی آن هم برای کنسول دستی 3DS به بازار آمد. این نسخه از افسانه زلدا هم مثل سایر قسمت‌های این بازی از موسیقی‌هایی گوش‌نواز و زیبا بهره می‌برد که بعدها ریمیکس‌های مختلفی هم از آن ارائه شد و اکنون یکی از این ریمیکس‌ها قرار است در قالب صفحات گرامافون در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

در سال ۲۰۱۲ آلبوم ریمیکسی از موسیقی‌های بازی که توسط Theophany نواخته شده بودند، توسط شرکت Materia Collective با نام کامل Time's End: Majora's Mask Remixed منتشر شد؛ آلبومی که ماجراجویی‌های لینک (Link) را در چرخه‌ی سه‌روزه‌ی داستان بازی در قالب ۱۰ آهنگ پوشش می‌داد و ۵۴ دقیقه زمان داشت. پس از آن در سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی دوم آلبوم با نام Time's End II: Majora's Mask Remixed آماده شد که ماجراهای لینک را در Woodfall و مرداب‌های جنوب Termina از طریق موسیقی روایت می‌کرد؛ آلبومی که این‌بار هم شامل ۱۰ قطعه بود و مدت زمانی معادل یک ساعت و پنج دقیقه داشت. هر دو آلبوم هم با گرفتن اجازه‌ی رسمی از نینتندو تولید شده‌اند و بابت فروش هر نسخه از آن‌ها دو دلار حق امتیاز به خالق افسانه زلدا پرداخت می‌شود.

به‌تازگی Theophany خبر از تولید نسخه‌ی ویژه و محدودی از این دو آلبوم داده است که در قالب صفحات گرامافون ارائه خواهند شد، صفحات ۱۸۰ گرمی با کیفیت بسیار بالا و روکش طلا. هر دو آلبوم شکل و شمایلی مانند یکدیگر دارند، ولی همراه آلبوم دوم یک عدد دفترچه‌ی ۱۶ صفحه‌ای شامل تصاویری از انیمیشن کوتاه Majora's Mask: Terrible Fate محصول شرکت Ember Lab هم به خریداران اهدا می‌شود.

همچنین قرار است در آینده از سومین آلبوم ریمیکس Majora's Mask هم رونمایی شود و ۵۰٪ از درآمد حاصل از فروش این صفحات گرامافون صرف تولید آلبوم سوم خواهد شد؛ آلبومی که به بخش‌های مربوط به Ikana و آخرین قسمت‌های بازی Majora's Mask مربوط می‌شود. در کنار این‌ها Theophany از علاقه‌ی خود برای تولید نسخه‌های جدیدی از قطعات موسیقی Stone Tower Temple و Oath to Order هم صحبت کرده است، ولی به‌نظر می‌رسد پیدا کردن صدای مردانه‌ی مخصوصی که مناسب این قطعات باشد کار بسیار دشواری است و هنوز تنظیم و تولید این دو قطعه حتمی نشده است.

صفحات موسیقی ریمیکس Majora's Mask قرار است تا آوریل ۲۰۲۰ آماده شوند و خریداران آن‌ها می‌توانند به نسخه‌های دیجیتالی آهنگ‌ها هم دسترسی پیدا کنند. همین‌طور برای افرادی که علاقه‌ای به این جور صفحات ندارند هم نسخه‌های معمولی و دیسکی آلبوم‌ها در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده