// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

هدایای سال نو میلادی در اختیار بازیکنان World of Warcraft قرار گرفت

امسال هم مانند سال‌های گذشته هدایای سال نو میلادی بازیکنان بازی World of Warcraft زیر درخت کریسمس دنیای این بازی قرار گرفته است.

World of Warcraft یکی از معدود بازی‌هایی است که با تغییر فصل و شروع رویدادهای مختلف فضای درون بازی نیز تغییر می‌کند و بازیکنان بازی با رویدادهای مختلفی سرگرم می‌شوند. با شروع تعطیلات سال نو میلادی و برگزاری مراسم کریسمس، امسال نیز شاهد آزین‌بندی شهرها و مناطق مختلف بازی هستیم و بازیکنان می‌توانند با ورود به بازی، هدایای خود را از زیر درخت کریسمس بردارند.

درکنار هدایای معمول که در سال‌های قبل وجود داشت، سه آیتم جدید نیز به جمع موارد قبلی اضافه شده است که در زیر درخت کریسمس قرار گرفته است. آیتم‌های Wild Holly، Crashin' Thrashin' Battleship و Crashin' Thrashin' Juggernaught موارد جدیدی هستند که به هدایای سالیانه اضافه شده‌اند. بازیکنان با استفاده از آیتم Wild Holly که به‌صورت یک Toy در اختیارشان قرار می‌گیرد می‌توانند Mount خود را به یک گوزن‌شمالی تبدیل کنند. دو آیتم دیگر نیز هر کدام در یکی از فرقه‌های Alliance و Horde قابل استفاده است که یک کشتی جنگی کوچک است و دریافت آن یک Achievement جدید را باز می‌کند.

گورزن شمالی بازی ورد آف وارکرفت

رویداد سالانه کریسمس به‌نوعی آرامش قبل از طوفان است و بازیکنان بایستی بعد از اتمام این مراسم خود را برای آپدیت Visions of N’Zoth آماده کنند. آپدیت 8.3 قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۴ دی منتشر شود و تغییرات و محتوای قابل توجهی را به همراه دارد. از مهم‌ترین موارد می‌توان به اضافه شدن یک Raid جدید با نام Ny'alotha, the Waking City اشاره کرد و تغییراتی که در سیستم Titanforging و Neck بازیکنان ایجاد می‌شود نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بخش دیگری که شاهد انتشار آن خواهیم بود اضافه شدن دو Allied Race جدید است که با نام‌های Mechagnomes و Vulpera شناخته می‌شوند و آیتم Legendary جدیدی نیز در راه است که در اسلات Back بازیکنان جای می‌گیرد.

لازم به ذکر است که فروشگاه بتل‌نت به مناسبت سال نو میلادی تا ۷ ژانویه مصادف با ۱۷ دی، تخفیفات مختلفی را روی بازی‌ها و سرویس‌های درون بازی اعمال کرده است که برخی از آن‌ها تا ۷۵ درصد تخفیف را شامل می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده