// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mobile Legends: Adventure؛ ماجراجویی با قهرمانان دوست‌داشتنی

Mobile Legends: Adventure یک بازی موبایل ماجراجویی است که در جریان آن قهرمان‌های سری Mobile Legends وارد داستان و اتفاقات جدیدی می‌شوند.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی ماجراجویی و اکشن رفته‌ایم که کاربران را می‌تواند به‌راحتی سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Mobile Legends: Adventure، ساخته استودیو Moonton، یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های نقش آفرینی است که یک بازی لایسنس شده برای Mobile Legends: Bang Bang به‌حساب می‌آید. تیم سازنده از قهرمان‌های این بازی موبا استفاده کرده تا تجربه‌ای جدید و متفاوت را ارائه دهد. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Mobile Legends: Adventure روایت‌گر حمله نیروهای تاریکی به Land of Dawn است. ازاین‌رو قهرمان‌های داستان باید به کمک یکدیگر نیروهای تاریک را از بین ببرند و یک بار دیگر صلح را به Land of Dawn برگردانند. 

Mobile Legends: Adventure

وجود یک قهرمان پشتیبان در تیم شما که بتواند نوار سلامت سایر اعضا را بازیابی کند، مورد مهمی به‌حساب می‌آید

با شروع بازی موبایل Mobile Legends: Adventure، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که Mobile Legends: Adventure جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌عنوان Idle Games شناخته می‌شوند. به‌عبارتی شما در طول گیم‌پلی نیازی نیست کار خاصی انجام دهید و هوش‌مصنوعی هدایت کاراکترهای تیم شما را برعهده می‌گیرد. تنها کاری که بازیکن در طول هر سطح موظف به انجام آن است، این است که از مهارت‌های قهرمان‌های تیم خود استفاده کند. البته استودیو Moonton یک حالت خودکار هم طراحی کرده است که با فعال کردن آن، استفاده از مهارت‌ها هم به‌صورت خودکار انجام می‌شود. دراین‌میان سوالی که پیش می‌آید، این است که بازی چه چالشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؟ موردی که در بازی موبایل Mobile Legends: Adventure اهمیت بالایی دارد، نحوه‌ی مدیریت قهرمان‌ها و ارتقای آن‌ها است. با پشت سر گذاشتن هر مرحله منابع مختلفی را کسب می‌کنید. سپس در بخش ارتقای کاراکتر می‌توانید این منابع را برای ارتقای قهرمان‌های تیم خود استفاده کنید.

بازیکنان می‌توانند یک تیم پنج‌نفره از قهرمان‌های مختلف را تشکیل دهند. ازاین‌رو باید منابع به‌دست آمده را به‌درستی میان این پنج‌نفر تقسیم کنید؛ زیرا منابع ارتقای شما به‌صورت کلی درنظر گرفته می‌شوند. جدا از بحث ارتقای شخصیت، چینش اعضای تیم شما هم اهمیت بالایی دارد. بعضی از قهرمان‌ها، در کلاس تانک قرار گرفته‌اند که می‌توانند میزان آسیب بیشتری را تحمل کنند. این در حالی است که آسیبی که وارد می‌کنند، کمتر از قهرمان‌های دوربرد بازی است. ازاین‌رو باید یک تعادل میان این دسته از کاراکترها در تیم خود به‌وجود بیاورید. همچنین وجود یک قهرمان پشتیبان که بتواند نوار سلامت سایر اعضا را بازیابی کند، مورد مهمی به‌حساب می‌آید. تیم سازنده جدا از حالت تک‌نفره، رویدادها و بخش آنلاین هم برای بازیکنان درنظر گرفته است. در بخش آنلاین می‌توانید به‌واسطه‌ی بهترین قهرمان‌های خود، با سایر بازیکنان سراسر بازی و تیم آن‌ها مبارزه کنید. همچنین رویدادها هم شامل مراحل آفلاین، اما چالش‌برانگیز می‌شوند که می‌توانید با کامل کردن آن‌ها پادش بسیار خوبی را کسب کنید. با کامل کردن اچیومنت‌ها و چالش‌های داخل بازی هم الماس‌های بنفش رنگی را کسب می‌کنید که در بخش احضار قهرمان‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Mobile Legends: Adventure

طراحی قهرمان‌ها هم به‌گونه‌ای است که دارای ارزش‌های مختلفی هستند. قهرمان‌های اپیک، بهترین نوع از قهرمان‌ها به‌حساب می‌آیند که قدرت و کارآیی بیشتری نسبت به سایر قهرمان‌ها و موجودات داخل بازی دارند. از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون Mobile Legends: Adventure می‌تواند تجربه‌ی چشم‌نواز و زیبایی را دراختیار کاربران قرار دهد. اگر به‌دنبال یک بازی اکشن ماجراجویی هستید که بتواند برای مدتی شما را سرگرم کند یا از علاقه‌مندان به بازی Mobile Legends: Bang Bang به‌حساب می‌آیید، بازی آیفون و اندروید Mobile Legends: Adventure گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

دانلود بازی Mobile Legends: Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده