نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Shin Megami Tensei 5 و Project Re Fantasy کماکان در دست ساخت قرار دارند

Atlus بعد از گذشت یک سال از انتشار خبر آغاز فرایند تولید نسخه‌ی نهایی Shin Megami Tensei 5 مجدداً اعلام کرده که این بازی کماکان در کنار پروژ‌ه‌ دیگر آنها یعنی Project Re Fantasy در دست ساخت قرار دارد.

استودیو Atlus، در سال ۲۰۱۷ بازی Shin Megami Tensei 5 را معرفی کرد و وعده‌ی انتشار این بازی RPG را به طور انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ داد. اما از آن زمان به بعد، هیچ گونه اخبار و اطلاعات جدیدی از سرنوشت این بازی منتشر نشد. اوایل سال ۲۰۱۸ بود که Atlus خبر از این داد که بازی در مرحله تولید قرار دارد و حالا خبر جدیدی در این خصوص منتشر شده است.

اما این خبر جدید، هیچگونه پیشرفتی را در فرایند توسعه این بازی تأیید نمی‌کند. ظاهراً این بازی هنوز در مرحله‌ی فعال توسعه قرار دارد. این خبر، در کنار پیام آخر سالِ Atlus در آخرین شماره از نشریه Weekly Famitsu منتشر شده است.

بازی Shin Megami Tensei 5 تنها پروژه‌ی بزرگی نیست که در این استودیو جریان دارد. البته که Project Re Fantasy، آی پی جدید فانتزی و نقش آفرینی ژاپنی این شرکت که توسط کارگردان بازی Persona 5 ساخته می‌شود نیز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. Project Re Fantasy هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما به گفته‌ی کارگردان این بازی، تفاوت‌های زیادی با Persona خواهد داشت. Atlus در پیام آخر سال خود، به ادامه‌ی فعالیت فرایند توسعه این بازی نیز اشاره کرده است.

 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده