نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر جدیدی از کمپین داستانی Squadron 42 بازی Star Citizen منتشر شد

کلاد ایمپریوم با انتشار تریلر جدیدی از Star Citizen، بخش کمپین داستانی و تک نفره Squadron 42 را نشان می‌دهد. همچنین مشخص شد که بودجه ساخت بازی از مرز ۲۵۹ میلیون دلار عبور کرده است.

کلاد ایمپریوم گیمز امروز هدیه‌ی کریسمس کوچک ولی ارزشمندی را برای طرفداران Star Citizen، به‌خصوص کاربران بخش تک نفره‌ی این بازی یعنی Squadron 42 در نظر گرفته است. توسعه‌دهندگان این بازی، با انتشار تریلر جدیدی که بیشتر به جلوه‌های بصری این بازی می‌پردازد، فعالیت‌های انجام شده روی این بازی در سال ۲۰۱۹ را به تصویر کشیده‌اند. مناظر فوق‌العاده زیبا و خیره‌کننده‌ای در این ویدیو به چشم می‌خورد. در این تیزر می‌توان کاراکترها، سفینه‌های فضایی، طراحی خیره‌کننده‌ی محیط بازی و موارد دیگر را به خوبی مشاهده کرد. یکی از برجسته‌ترین نکات این ویدیو، طراحی کشتی‌های فضایی جدیدی است که برای دشمن اصلی ما، یعنی Vanduul ساخته شده است.

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیوی چشم نواز نگاهی داشته باشید. Squadron 42 در سه ماه دوم سال ۲۰۲۰ وارد فاز آلفای خود می‌شود و نسخه‌ی بتای آن نیز سه ماه پس از آن منتشر خواهد شد.

در خبر دیگری که از بازی Star Citizen منتشر شده، به عبور بودجه جمع آوری شده برای ساخت این بازی، از مبلغ ۲۵۹ میلیون دلار در چند روز گذشته اشاره شده است. در حال حاضر آمار اعلام شده به‌صورت دقیق ۲۵۹.۱۴۰.۱۷۴ میلیون دلار را نشان می‌دهد. تعداد اکانت‌های ثبت شده برای این منظور نیز به ۲.۴۷۴.۰۴۴ رسیده است. طبق معمول می‌دانیم که همه‌ی این افراد بازیکنان و کاربرانی که برای این بازی هزینه پرداخت کرده‌اند را تشکیل نمی‌دهند. درواقع این عدد شامل حساب‌هایی که برای ثبت‌نام در رویداد‌های Free Fly، به مانند مراسمی که اخیراً برگزار شد نیز خواهد بود. بااین‌حال، این اعداد نشان از موردانتظار بودن این بازی انحصاری پی سی دارد. شما می‌توانید ازطریق این لینک به محتوای رایگانی که در خلال برگزاری این مراسم برای Star Citizen منتشر شد نیز نگاهی داشته باشید. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، پیش‌تر در زومجی خواندید که حالت ۴۰ نفره‌ی Theatres of War برای آن معرفی شده است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده