// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Might and Magic Heroes: Era of Chaos؛ نجات سرزمین Erathia

Might and Magic Heroes: Era of Chaos یک بازی نقش‌ آفرینی است که روایت‌گر به آتش کشیده شدن سرزمین Erathia و نجات آن توسط قهرمان داستان است.

Might and Magic را می‌توان یکی از مجموعه‌های نقش آفرینی نام‌آشنا و قدیمی یوبیسافت (Ubisoft) دانست که نسخه‌های اخیر آن روی پلتفرم موبایل عرضه شده است. در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ بازی اندروید و آیفون Might and Magic Heroes: Era of Chaos رفته‌ایم که به‌تازگی روانه بازار شده است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Might and Magic Heroes: Era of Chaos روایت‌گر داستان سرزمینی است که در آن گروه‌ها و فرقه‌های مختلف مدام با یکدیگر در حال جنگ بوده‌اند. در ادامه شاه سرزمین Erathia تصمیم می‌گیرد که تمامی گروه‌ها را در صلح قرار دهد و موفق می‌شود. سال‌ها از این اتفاق می‌گذرد و زمانی‌که دختر شاه قلمرو Erathia او را ترک می‌کند، شاه پیر به قتل می‌رسد. در ادامه یک بار دیگر هرج‌ومرج توسط گروهی پلید و شیطانی بر سرزمین حکم‌فرما می‌شود. حال ملکه به سرزمین خود بر می‌گردد تا انتقام خون پدر را بگیرد.

Might & Magic Heroes: Era of Chaos

با تغییر چینش سربازان ارتش خود،‌ می‌توانید استراتژی‌های جنگی مختلفی را پیاده کنید

با شروع بازی موبایل Might and Magic Heroes: Era of Chaos، وارد بخش آموزشی می‌شوید و نحوه‌ی بازی کردن به شما یاد داده می‌شود. همچنین سیستم بخش تمرینی بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان به مرور زمان تمامی ویژگی‌های بازی را آموزش می‌بینند. Might and Magic Heroes: Era of Chaos یک بازی نقش‌آفرینی است که در جریان آن شما در نقش یک فرمانده ظاهر می‌شوید. ازاین‌رو باید لشگر جنگی مخصوص‌به خود را راه‌اندازی و ازطریق آن دشمنان را از بین ببرید. لشگر شما می‌تواند شامل پیاده‌نظام‌های مختلفی باشد. به‌عبارتی باید تیم خود را به‌گونه‌ای بچینید که بتوانید از آن‌ها بهترین استفاده را داشته باشید. برای مثال درکنار استفاده از نیزه‌داران، کمان‌داران  و سربازهای معمولی را هم قرار دهید، زیرا هرکدام از دسته سربازهای بازی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که در نبردها کمک حال شما خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جالب بازی موبایل Might and Magic Heroes: Era of Chaos، این است که قبل از آغاز هر سطح می‌توانید چینش سربازها در محیط را تغییر دهید. این کار باید باتوجه‌به نوع چینش سربازهای تیم حریف انجام شود. ازاین‌رو می‌توانید استراتژی‌های جنگی مختلفی را پیاده‌سازی کنید. درکنار این موارد، تعدادی جادو هم برای شما درنظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها در بازی استفاده کنید.

جادوها بدین صورت هستند که برای استفاده از آن‌ها، به یک آیتم انرژی شکل خاصی نیاز دارید که به مرور زمان پر می‌شود. هر جادو انرژی مخصوصی دارد و عملکرد متفاوتی هم دارند. با پشت سر گذاشتن سطح‌ها و مراحل بازی، جادوهای جدیدتری را کسب خواهید کرد. یوبیسافت برای بازی خود از یک سیستم ارتقای کاراکتر هم استفاده کرده است. ساختار ارتقای سربازها در Might and Magic Heroes: Era of Chaos بدین شکل است که هرگونه از سربازها دارای چهار بخش (کلاه‌خود و سه قسمت از زره جنگی) هستند که با ارتقای آن‌ها، می‌توانید ارزش کارت خود را بالاتر ببرید. ازاین‌رو قدرت آن در بازی تغییر خواهد کرد و مفیدتر ظاهر می‌شوند. البته اشاره کنم که پس از افزایش ارزش سربازها، چهار پیش نیاز مورد نظر برای ارتقای بعدی هم تغییر می‌کند. همچنین با پشت سر گذاشتن مراحل، کارت‌های مربوط‌به سایر گونه‌های سربازها را هم کسب می‌کنید که با آزاد کردن آن‌ها، می‌توانید قدرت ارتش خود را بیش‌ازپیش افزایش دهید. بخش داستانی Might and Magic Heroes: Era of Chaos شامل تعدادی مرحله اصلی است که هر مرحله از چندین سطح تشکیل شده است. درکنار این مورد، محیط‌های فرعی هم در جهان بازی طراحی شده است.

Might & Magic Heroes: Era of Chaos

بازیکنان با رسیدن به سطوح مورد نظر، می‌توانند وارد این محیط‌ها شده و مأموریت‌های مربوط‌به آن را انجام دهند. دراین‌میان محیط‌های دیگری هم تعبیه شده است که به‌نظر می‌رسد یوبی سافت در آینده آن‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون Might and Magic Heroes: Era of Chaos دارای جلوه‌های بصری فانتزی و رنگی است که حس‌وحال جالبی را به بازیکنان القا می‌کند. طراحی محیط‌ها و تنوع آن‌ها هم در سطح خوبی قرار دارد. بازی آیفون و اندروید Might and Magic Heroes: Era of Chaos جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به‌صورت کاملا آنلاین باید آن را تجربه کنید. اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز هستید که داستان قابل قبولی را هم ارائه دهد، جدیدترین نسخه از سری Might and Magic می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Might and Magic Heroes: Era of Chaos


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده