نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Celeste را به صورت رایگان از پلتفرم اپیک گیمز استور دریافت کنید

پلتفرمر دو بعدی و محبوب استودیو مت میکس گیمز تا امشب به‌صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز استور قابل دانلود است.

بازی ماجراجویی و پلتفرمر مت میکس گیمز (Matt Makes Games) تازه‌‌ترین بازی رایگانی است که در فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) عرضه شده است. بازی Celeste، به‌عنوان یکی از بازی‌های طرح ویژه‌ی اپیک گیمز به حالت رایگان درآمده و برای دانلود این بازی تنها تا ساعت ۲۰ امشب فرصت خواهید داشت. ضمن اینکه توجه داشته باشید برای دریافت این بازی به یک حساب کاربری Epic Games Store نیاز دارید.

بازی Celeste که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، یکی از بهترین بازی‌های موجود در سبک پلتفرمر بوده و در نوع خود یک بازی درجه یک محسوب می‌شود. این بازی، داستان مدلین، (Madeline) کاراکتر اصلی ماجراهای Celeste را بازگو می‌کند. مدلین به کوه Celeste سفر کرده و در راه رسیدن به قله‌ی آن، با موجودات ناشناخته، معماهای پیچیده و ضمیر ناخودآگاه خود با نام Badeline مواجه می‌شود. Badeline بیانگر وجهه‌ی منفی کاراکتر این بازی است.

داستان درگیر کننده و استایل هنری منحصر‌به‌فرد بازی Celeste از دیدگاه منتقدیان مورد تحسین قرار گرفته است. بازی سلست از زومجی نمره کامل را گرفت. برای مطالعه بررسی جامع این بازی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. DLC جدید و رایگان این بازی نیز در قالب «Chapter 9: Farewell» اخیراً منتشر شده است. ظاهراً بازی Kingdom، عنوان رایگان بعدی استور اپیک گیمز است که اخبار تکمیلی مربوط‌به آن، فردا منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده