نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

هیدئو کوجیما در حال کار روی پروژه بعدی است

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، در توییت اخیر خود به کار روی پروژه بعدی خود اشاره کرده است.

به‌نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، پس از انتشار این بازی زمان خود را هدر نداده و سخت روی ایده بعدی خود کار می‌کند. کوجیما در توییتی اعلام کرد که کار روی پروژه بعدی خود را شروع کرده، اما سرنخ‌های زیادی از این پروژه را در اختیار ما قرار نداده است.

کوجیما در توییت خود گفت: «در حالی‌که هیچ‌کس در دفتر نیست، من روی ایده بعدی کار می‌کنم.» او عکسی را در کنار این توییت منتشر کرد. در این عکس وسایلی مانند مک‌بوک، قالبی از سر نورمن ریداس و چند چیز دیگر را مشاهده می‌کنیم. در ادامه می‌توانید این توییت را مشاهده کنید:

Hideo Kojima

قطعاً در حال‌حاضر افراد زیادی در تلاش هستند تا توییت کوجیما را رمزگشایی کرده تا بتوانند سرنخ‌هایی را در آن پیدا کنند. ولی به‌نظر می‌رسد که کارگردان بازی‌های P.T و Metal Gear هیچ سرنخی را در این توییت پنهان نکرده است. چندی پیش کوجیما اعلام کرد که علاقه‌مند است به‌همراه ریداس روی بازی Death Stranding 2 کار کند، اما قطعاً این کار را از صفر آغاز خواهد کرد. در حال‌حاضر منظور او از این حرف دقیقاً مشخص نیست. احتمالاً بازی جدید در همان دنیا و با شخصیت‌ها و داستان‌های متفاوتی طراحی خواهد شد.

کوجیما در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که قصد ندارد به این زودی‌ها بازی ترسناک دیگری را بسازد؛ از آنجا که خودش «به‌راحتی از چیزی می‌ترسد.» کوجیما در مصاحبه‌ای با IGN گفت:

در روند پیشرفت و ساخت یک بازی ترسناک، ما دائماً باید صحنه‌های بازی را تصور کنیم. به‌طور مثال باید موقعیت‌های ترسناک بازی را در ذهن خود تصور کنیم، این‌کار در نهایت باعث می‌شود تا من کابوس ببینم. این دلیل من برای کار نکردن روی بازی ترسناک دیگری است.

احتمال این نیز وجود دارد که او روی پروژه‌ی کاملاً جدیدی کار می‌کند. در نهایت، از بازی Death Stranding پی می‌بریم که کوجیما علاقه‌مند است تا ایده‌ها و مکانیک‌های جدیدی را در بازی کشف کند. البته وی در سال جاری دوباره به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد ترسناک‌ترین بازی ممکن را بسازد.

در حالی که هنوز زمان زیادی تا پروژه بعدی کوجیما باقی مانده، بازی Death Stranding در حال‌حاضر برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 دردسترس است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده