// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

دموی Final Fantasy VII Remake و Patapon 2 در پلی استیشن استور فاش شد

یکی از سایت‌های ردیابی محصولات اضافه شده به فروشگاه پلی استیشن متوجه راه‌یابی دموی Final Fantasy VII Remake و Patapon 2 برای پلی استیشن 4 شده است.

Final Fantasy VII Remake را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 دانست که در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۲۰) برای PS4 عرضه می‌شود. تابه‌حال اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، اعلام نکرده که آیا نسخه دمویی برای بازی عرضه می‌شود یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد یکی از سایت‌های ردیابی محصولات اضافه شده به فروشگاه پلی استیشن، متوجه حضور دموی این بازی شده است.

در سایت Gamstat مشخص شده که اسکوئر انیکس یک دموی قابل بازی برای Final Fantasy VII Remake تدارک دیده است، اما مشخص نشده که این دمو در چه زمانی در دسترس کابران قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب دیگر، حضور دموی بازی Patapon 2 Remastered است که برای اولین بار در رویداد PSX 2017 معرفی شد. در ادامه دیگر خبر خاصی از این بازی منتشر نشد و در سکوت خبری فرو رفت. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که دموی بازی‌های ذکر شده در چه تاریخی در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه اصلی Patapon یا Final Fantasy VII را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده