نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بانجی: تا رسیدن اخبار جدید Destiny 3 باید کمی بیشتر صبر کنید

دیوید دِیگو، رئیس بخش روابط عمومی بانجی با تأکید به ادامه‌ی پشتیبانی این شرکت از بازی Destiny 2، انتشار اخبار بازی جدید این مجموعه را به زمانی دیگر موکول می‌کند.

با توجه به این که حالا دیگر بانجی تنها مالک امتیاز Destiny و تنها شرکتی است که مسئول پیشبرد فرایند توسعه‌ی قسمت جدید این بازی است، دلایل زیادی برای خوش بین بودن به آینده‌ی این مجموعه‌ی محبوب وجود دارد؛ اما اگر به دنبال قدم بزرگ این شرکت در راستای آینده‌ی بازی‌های Destiny هستید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

دیوید دِیگو، رئیس بخش روابط عمومی بانجی در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت PCGamesN، اظهار داشته که این شرکت در حال حاضر تمام توجه خود را روی تولید محتوایی که در سال آینده برای بازی Destiny 2 عرضه خواهد شد متمرکز کرده است. وی در ادامه به اتفاقات جذابی که در طول سال جدیدِ میلادی برای بازی فعلی بانجی برنامه ریزی شده اشاره کرده است و عقیده دارد که برای شنیدن اخبار جدیدی از روند توسعه‌ی بازی Destiny 3، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

من در حال حاضر اخبار مهمی در رابطه با قدم بعدی بانجی در مسیر توسعه‌ی این مجموعه ندارم و باید اشاره کنم که فعلاً تعهد و توجه ما به تولید محتوای فصل جدید و تقویت و پشتیبانی پیوسته از داستان جذابی است که بازیکنان را همچنان درگیر موضوعات خود نگه دارد.

ضمن این که پیگیری‌ها و تأکید شما روی این مسئله را درک می‌کنم و البته که شنیدنِ پاسخ این سؤالات برای مخاطبان نیز جذاب خواهد بود. اما در حال حاضر فقط می‌توانیم وعده‌ی اخبار جذابی را که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، در پاسخ به این سؤالات مطرح کنیم. برای شنیدن این اخبار ناچار هستیم کمی بیشتر منتظر بمانیم.

در سال ۲۰۱۹ گزارشات زیادی مبنی بر احتمال انتشار بازی Destiny 3 در سال جدید به گوش می‌رسید اما در نظر گرفتن تمرکز بانجی بر ادامه‌ی پشتیبانی از بازی Destiny 2 و برنامه‌های آن‌ها برای ادامه‌ی این مسیر باید گفت که این امر چندان هم محتمل نیست.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده