نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵

فصل اول سریال ?What If در ۱۰ قسمت ساخته می‌شود؛ فصل دوم در دست ساخت است

کوین فایگی در مصاحبه جدیدی خود اطلاعات جدیدی از سریال ?What If به اشتراک گذاشته و ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی را نیز تایید کرده است.

انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟) سریال انیمیشنی در دست ساخت مارول استودیو برای دیزنی پلاس است که در آن قرار است اتفاقات دنیای سینمایی مارول را به شکل دیگری نمایش دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال انیمیشنی منتشر شده است. طبق مصاحبه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو با BuzzfeedBrazil در نمایشگاه کامیک کان برزیل ملقب به CCXP که اخیرا منتشر شده، فصل اول سریال ?What If قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود و او برخی از قسمت‌های فصل اول را نیز تماشا کرده است. همچنین فایگی در این مصاحبه تایید کرد که فصل دوم این انیمیشن سریالی نیز در دست ساخت است که مانند فصل اول، در ۱۰ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. فایگی گفت:

من بسیار خوشحالم که سریال ?What If را برای دیزنی پلاس داریم می‌سازیم و در حال حاضر من اکثر قسمت‌های آن را تماشا کرده‌ام. ما در فصل اول برای ۱۰ قسمت برنامه داریم و در حال حاضر ما در حال ساخت ۱۰ قسمت دیگر برای فصل دوم نیز هستیم. یکی از قسمت‌هایی که ما در مورد آن هیجان زده هستیم و سال‌ها در مورد آن صحبت کرده‌ایم، همان ایده‌ای بود که پگی کارتر سرم ابر سرباز را به‌دست بیاورد و به کاپیتان کارتر تبدیل شود. این اولین قسمت است و هیجان زده هستم که مردم قرار است آن را تماشا کنند. من از دیدن نسخه نهایی آن و تماشای آن توسط مردم در سراسر جهان بسیار هیجان زده‌ام.

کوین فایگی

طبق تصاویری که از انیمیشن ?What If در ماه آبان منتشر شده بود، برخی از قسمت‌های فصل اول آن مشخص شد که علاوه‌بر قسمت پگی کارتر که استیو راجرز در هالک باستر دیده می‌شد، در یک قسمت شاهد نسخه زامبی شکل کاپیتان آمریکا بودیم که با باکی بارنز در حال مبارزه بود و در یک نسخه دیگر تی‌چالا به‌جای پیتر کوییل دزدیده و به فضا برده شده بود و در این قسمت استار لرد است. همچنین جفری رایت نیز صداپیشگی شخصیت واچر (The Watcher) را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود فصل اول سریال ?What If در تابستان سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده