نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

تصاویر جدید از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier یک صحنه اکشن را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده که خبر از یک صحنه اکشن با حضور بارون زیمو، باکی بارنز، سم ویلسون و شارون کارتر می‌دهد.

هفته گذشته بود که تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در استودیوی فیلمسازی آتلانتا منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور بارون زیمو، باکی بارنز و سم ویلسون بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این سریال اکشن از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. طبق تصاویری جدید که جاست‌جرد اخیرا منتشر کرده، مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier همچنان در آتلانتا ادامه دارد که ظاهرا ادامه فیلمبرداری صحنه هفته گذشته بوده و در واقع ما در این تصاویر شاهد یک صحنه اکشن هستیم.

در این تصاویر سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون (فالکون) و دنیل برول، بازیگر نقش هلموت زیمو، دیده می‌شوند که این تصاویر در واقع به یک صحنه اکشن تعلق دارند که ظاهرا به باکی و سم توسط بارون زیمو حمله شده و در این تصاویر شارون کارتر با بازی امیلی ونکمپ، نیز حضور دارد. بااین حال، اطلاعات بیشتری از این تصاویر منتشر نشده، اما حضور شارون کارتر و ظاهر کامل باکی بارنز می‌تواند نشان دهد که آن‌ها ظاهرا به دنبال تعقیب بارون زیمو بودند که با حمله او مواجه و احتمالا غافلگیر شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تصویر پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier

وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دریک کولستاد که وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت فیلم John Wick (جان ویک) را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند با سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده دارند. 

سریال The Falcon and the Winter Soldier در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


منبع JustJared
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده