// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کمپین Chernobyl: Chapter One بازی Left 4 Dead 2 منتشر شد

بخش داستانی Chernobyl: Chapter One بازی Left 4 Dead 2 که ۹ سال است توسط طرفداران در حال ساخت بود، بالاخره منتشر شد.

بازی Left 4 Dead 2 را می‌توان یک بازی موفق دانست که از زمان انتشار توسط ولو در سال ۲۰۰۹ توانست در سبک کوآپ شوتر اول شخص طرفداران خود را پیدا کند. باتوجه‌به ساختار فایل‌های بازی کاربران می‌توانند به وسیله ابزار‌های مختلف به ساخت نقشه، مأموریت و موارد مشابه دیگری در بازی بپردازند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی تعدادی از طرفداران، پس از تلاش ۹ ساله توانستند یک بخش داستانی با نام Chernobyl: Chapter One را برای بازی توسعه دهند و در اختیار جامعه کاربری این بازی قرار دهند.

در این بخش داستانی که توسط طرفداران ساخته شده است، شاهد همه‌گیر شدن ویروسی مرگبار در منطقه‌ی Eurasian هستیم. شما هم در نقش یکی از چهار بازمانده‌ای هستید که باید راه خود را به سمت Siberia پیدا کنید. ظاهرا عبور از این منطقه‌ی همیشه سرد و یخ‌زده برای کسانی که آلوده شده‌اند، غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل این گروه از افراد قصد دارند خود را با هواپیما به مقصد برسانند که البته باید در مسیر خود از منطقه چرنوبیل عبور کنند؛ مکانی که تمامی اتفاقات این بخش داستانی در آن‌جا رخ می‌دهد.

در این کمپین طراحی شده ما شاهد پنج نقشه‌ی مختلف هستیم که می‌توان در آن‌ها به کشتار زامبی‌ها مشغول شد. کمپین Chernobyl: Chapter One و خودِ بازی Left 4 Dead 2 در حال حاضر برای پی سی در دسترس قرار دارد و احتمالا در آینده نیز شاهد انتشار مراحل کاستوم دیگری نیز از آن خواهیم بود که البته امیدواریم کمتر از ۹ سال طول بکشد!


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده