// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Iron Saga؛ نبرد ربات‌ها

Iron Saga یک بازی موبایل اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک است که می‌تواند به‌واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب خود، ساعت‌ها مخاطب را سرگرم کند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی متفاوت و هیجان‌انگیز رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Iron Saga، ساخته استودیو Gameduchy، است که بازیکنان را در نقش جنگجویانی قرار می‌دهد که ازطریق ربات جنگی خود، به مبارزه کردن مشغول می‌شوند. داستان بازی آیفون و اندروید Iron Saga روایت‌گر سرزمینی است که به‌واسطه‌ی تکنولوژی‌های جدید و سوء استفاده افراد ظالم در حال نابودی است. حال شما در نقش ربات‌های مبارز امپراطوری باید جلوی این اتفاق را بگیرید. Iron Saga جزو آن دسته از بازی‌هایی است که داستانی غنی و درگیر کننده ندارد و تیم سازنده از یک داستان پایه برای درگیر کردن بازیکن در گیم‌پلی استفاده کرده است.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

با شروع بازی موبایل Iron Saga وارد بخش آموزشی می‌شوید، جایی‌که نحوه‌ی استفاده از مکانیسم‌های بازی ازطریق یک مرحله به شما آموزش داده می‌شود. همچنین در جریان اولین مرحله از بخش داستانی، سایر ویژگی‌های Iron Saga هم به شما آموزش داده می‌شود تا به‌صورت کامل با بازی آشنایی پیدا کنید. بخش داستانی بازی شامل چند مرحله مختلف است که هر مرحله زیرمجموعه‌ها و مأموریت‌های مخصوص‌به خود را دارد. ساختار بازی هم بدین شکل است که بازیکنان یک تیم سه‌نفره از کاراکترهای داستانی Iron Saga را تشکیل می‌دهند. در ادامه باید سه ربات جنگنده هم برای کاراکترهای خود درنظر بگیرید تا در بازی ازطریق آن‌ها دشمنان را از بین ببرید. دوربین ایزومتریک Iron Saga حس‌وحال جالبی به بازی بخشیده است. در هر نبرد هوش‌مصنوعی هدایت ربات‌های شما را در بازی برعهده می‌گیرد. ازاین‌رو تنها کاری که باید انجام دهید، این است ربات‌های خود را به نقاط مختلف صفحه‌نمایش بکشید. این کار حکم جاخالی دادن را دارد. به‌عبارتی با این کار، ربات‌های خود را مدیریت می‌کنید که آسیب کمتری ببینند. همچنین هم کاراکتر مهارت مخصوص‌به خود را دارد که آن را ازطریق ربات‌ها اعمال می‌کنید. کاراکترهای پشتیبان، نوار سلامت تیم شما را بازیابی می‌کند و سایر ربات‌های مبارز هم دارای مهارت‌های تهاجمی هستند.

هرقدر که ارزش ربات شما بالاتر باشد، قدرت دفاعی و تهاجمی بهتری خواهند داشت

یکی از مواردی که باید در بازی رعایت کنید، انتخاب و ارتقای ربات‌ها است. ربات‌ها در بازی ارزش‌های مختلفی دارند. هرقدر که ارزش ربات شما بالاتر باشد، قدرت دفاعی و تهاجمی بهتری خواهند داشت. با انجام هر مأموریت و کسب پاداش‌های مختلف، می‌توانید ربات خود را ارتقا دهید و با کسب یک سری متریال‌های خاص، قادر به بالا بردن ارزش ربات خود هستید. همچنین تعدادی آیتم تقویت‌ کننده هم درنظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها روی کاراکتر خود استفاده کنید. آیتم‌های تقویت‌کننده مواردی هستند که درکنار ارتقای ربات، باعث افزایش کارآیی شما در بازی می‌شود. برای مثال بعضی از آن‌ها سرعت جاخالی دادن و انعطاف پذیری قهرمان مورد نظر را افزایش می‌دهد. جدا از بخش داستانی، تیم سازنده از رویدادها و حالت دیگری هم استفاده کرده است تا تجربه‌ی شما را گسترش دهد. در حالت شبیه‌سازی نبردها، می‌توانید شرایط مبارزه‌ای مختلفی را شبیه‌سازی و عملکرد ربات‌های خود را بسنجید. ازاین‌رو می‌توانید بهترین ترکیب از نظر قدرت کاراکترها و ربات‌های آن‌ها را به‌وجود بیاورید. در مراحل ابتدایی، این مورد آنطور که باید و شاید خود را نشان نمی‌دهد، اما از اواسط بازی به بعد، اگر تیم قدرتمندی نداشته باشید، بازنده خواهید بود. همچنین پس از رسیدن به سطح ۱۰، مأموریت‌های فرعی متفاوتی هم در دسترس شما قرار می‌گیرد که با انجام آن‌ها می‌توانید پاداش بیشتری را کسب کنید.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

از نظر طراحی، تیم سازنده به‌سراغ طراحی‌های فانتزی و تاحدی شرقی رفته است. همچنین محیط‌های بازی هم تنوع خوبی دارند. تیم سازنده مراحل را به‌گونه‌ای طراحی کرده که فقط ربات‌های شما در محیط حضور ندارند، بلکه نیروهای کمکی را هم مشاهده می‌کنید. ازاین‌رو شاهد نبردهای هیجان‌انگیز و شلوغی برای بازی اندروید و آیفون Iron Saga هستیم. بااین‌تفاسیر، اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی با دوربین ایزومتریک هستید، بازی آیفون و Iron Saga می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما در میان سایر بازی‌های موبایل باشد.

دانلود بازی Iron Saga


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده