// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Ape Out را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

علاقه‌مندان به بازی‌های Beat 'em Up، هم‌اکنون می‌توانند بازی Ape Out را از فروشگاه اپیک گیمز به رایگان به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند و از تجربه آن لذت ببرند.

با شروع تخفیف‌های تعطیلات سال نو فروشگاه اپیک گیمز، یک رویداد ویژه هم در نظر گرفته شد. در جریان این رویداد فروشگاه اپیک گیمز هر روز یک بازی رایگان را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد. ازاین‌رو هر روز عصر با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز می‌توانید بازی رایگان خود را دریافت کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز عصر بازی Ape Out به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. دراین‌میان اشاره کنم که تنها تا بعد از ظهر امروز فرصت دارید تا این بازی را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. پس از انجام این کار، برای همیشه می‌توانید Ape Out را به‌صورت رایگان تجربه کنید. Ape Out یک بازی Beat 'em Up و مستقل است که توسط استودیو Gabe Cuzzillo توسعه داده شده است. بازیکنان در این بازی در نقش میمون وحشی قرار می‌گیرند که باید دشمنان خود را از بین ببرد.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث سرگرم شدن شما در Ape Out می‌شود، موسیقی جاز است که تیم سازنده از آن‌ برای بازی استفاده کرده و حس‌وحال خوبی را به بازی بخشیده است. 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده