// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اولین Iron Banner فصل Season of Dawn بازی Destiny 2 امروز در دسترس قرار می‌گیرد

استودیو بانجی به‌تازگی اعلام کرده است که اولین Iron Banner فصل Season of Dawn بازی Destiny 2 امروز ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر در دسترس قرار می‌گیرد.

مقاله‌های مرتبط:

  • استودیو بانجی تا سال ۲۰۲۵ یک بازی جدید به غیر از سری Destiny عرضه می‌کند

مدتی است که فصل Season of Dawn بازی Destiny 2 در دسترس قرار گرفته است و تغییراتی روی کلاس‌های بازی اعمال شده تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتر و متعادل‌تری را کسب کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie)، سازنده و ناشر فعلی دستینی 2، در وبسایت این بازی تاریخ شروع اولین Iron Banner این فصل را اعلام کرده است.

کاربران از ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر امروز به‌وقت ایران می‌توانند اولین Iron Banner فصل Season of Dawn را تجربه کنند. در جریان این رویداد بازیکنان باید ابتدا بتل پس دستینی 2 را خریداری کرده باشند و در ادامه مراحل مربوط به Iron Banner را انجام دهند. با تکمیل هر مرحله یک سلاح یا Armor مربوط‌به Iron Banner را دریافت می‌کنید. در انتها و کامل کردن تمامی موارد هم ست Armor این فصل (Season of Dawn) در اختیار شما قرار داده می‌شود. 

در انتها مشخص شده است که این رویداد تا تاریخ ۱۰ دی ماه (۳۱ دسامبر) در دسترس قرار دارد. همچنین چهار Bounty هم برای شما درنظر گرفته شده که با انجام آن‌ها، Pinnacle Rewards دریافت می‌کنید که مورد خوبی برای افزایش Power شما خواهد بود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده