نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت The Legacy Update بازی Dead Cells به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی منتشر می‌شود

آپدیت The Legacy به مناسبت آغاز تعطیلات آخر سال، برای بازی Dead Cells منتشر خواهد شد.

تاکنون ۱۵ آپدیت رایگان برای بازی Dead Cells منتشر شده است. این به‌روزرسانی‌ها بیشتر به برطرف کردن باگ‌ها و اضافه کردن محتوای جدید به بازی اختصاص دارند. بااین‌حال، اکثر محتوای جدید این بازی محدودیت زمانی داشته و برای مناسبت‌های خاصی منتشر می‌شوند. بااین‌حال، توسعه‌دهندگان استودیوی موشن تویین (Motion Twin) همیشه به پشتیبانی خوب خود از بازی Dead Cells مشهور بوده‌اند. آن‌ها در جدیدترین به‌روزرسانی این بازی، محتوای جدیدی با عنوان «The Legacy Update» را به مناسبت آغاز تعطیلات آخر سال در نظر گرفته‌اند. این آپدیت امکان بارگذاری تمامی محتوای الحاقی قبلی این بازی را فراهم کرده و بازیکنان می‌توانند ازطریق آن،  بازی را به آپدیت مورد علاقه‌ی خود تغییر دهند.

شما حالا می‌توانید تمامی نسخه‌های مختلف این بازی از حالت Early Access گرفته تا به‌روزرسانی پانزدهم را تجربه کنید. این ویژگی برای بازی Dead Cells که به‌روزرسانی‌های متعدد و متنوعی را دریافت می‌کند، اتفاق بسیار خوبی محسوب می‌شود. بسیاری از کاربران این بازی، برای مدت‌ها خواستار امکان نصب نسخه‌های قبلیِ آن بوده‌اند و حالا با انتشار این به‌روزرسانی، می‌توانند بدون از دست دادن محتوای جدید بازی، به نسخه‌های مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشند.

توسعه‌دهندگان Motion Twin، درکنار این آپدیت، امکان بازیابی تمامی فایل‌های ذخیره شده در محتوای قبلی Dead Cells را نیز فراهم کرده‌اند. بسیاری از بازیکنان به‌طور اتفاقی فایل‌های ذخیره شده‌ی خود را ازطریق SteamCloud یا دلایل دیگر از دست داده‌اند؛ ازاین‌رو موشن تویین امکان تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان را به‌صورت روزانه برای این بازی فراهم کرده که از همین الان نیز قابل دسترسی خواهد بود. شاید بازیابی اطلاعات قبلی برای برخی از کاربران دشوارتر از سایرین باشد اما به هر حال از شروع مجدد بازی بهتر است.

Dead Cells به‌زودی اولین DLC پولی خود را دریافت خواهد کرد. این بسته‌ی الحاقی، از ابتدای سال ۲۰۲۰ به‌صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده