نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید فیلم The Gentlemen با بازی متیو مک‌ کانهی منتشر شد

تریلری جدید از فیلم مورد انتظار The Gentlemen (آقایان) گای ریچی منتشر شد که در این تریلر متیو مک‌کانهی با روایت داستانی، هنری گلدینگ را تهدید می‌کند.

مهر ماه امسال بود که شرکت STXfilms  اولین تریلر رسمی فیلم The Gentlemen (آقایان) را منتشر کرد و حال پس گذشت تقریباً دو ماه و نیم، تریلری جدید از این فیلم مورد انتظار به‌کارگردانی گای ریچی محبوب منتشر شده است. سبک‌وسیاق تریلر ابتدایی به‌گونه‌ای بود که طرفداران آثار قدیمی گای ریچی را حسابی هیجان‌زده کرد و در تریلر جدید نیز همان تدوین تندوتیز، پردیالوگی و صحنه‌های خشن با تِمی کمدی حفظ شده است. در این ویدئو شخصیت میکی پیرسن با نقش‌آفرینی متیو مک کانهی، با روایت داستانی از اژدهای احمقی جوانی و شیری مکار و زیرک، شخصیتی که هنری گلدینگ ایفاگر آن است را بسیار هوشمندانه تهدید می‌کند.

تریلر دوم فیلم «آقایان» را می‌توانید ازطریق این لینک در سایت یوتیوب مشاهده کنید.  

فیلم The Gentlemen داستان میکی پیرسن را که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را در اختیار دارد، دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری سودآور خود را به‌تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. همین موضوع باعث ایجاد برنامه‌ها، رشوه‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌ها علیه او می‌شود تا افراد مختلفی به‌دنبال تصاحب این امپراطوری سودآور باشند. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هانام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس  اوانجلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «آقایان» حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، گای ریچی به‌همراه مارن دیویس و ایوان اتکینسون، وظیفه نگارش فیملنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. به‌نظر می‌رسد فیلم جدید معجونی از فیلم‌های قدیمی گای ریچی همچون Lock, Stock and Two Smoking Barrels (ضامن، قنداق و دو لوله تفنگ)، Revolver (هفت‌تیر)، RocknRolla (راک‌اندرولا) و Snatch (قاپ‌زنی) خواهد بود.

فیلم The Gentlemen برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) فیلم بعدی ریچی خواهد بود که فیلم‌برداری این فیلم آغاز شده است که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو و جاش هارتنت، هستیم. استاتهام قرار است نقش شخصیتی به‌نام H شخصیتی سرد و مرموز است را بازی کند که برای یک شرکت با کامیون‌های زرهی کار می‌کند که مسئول جابجایی صدها میلیون دلار پول در هفته در لس آنجلس است. مک‌کالانی نقش شخصیت به‌نام بولت را بر عهده دارد که تیم حمل‌و‌نقل کامیون‌ها را هدایت می‌کند و زمانی‌که H وارد می‌شود، شاید او کسی نباشد که خودش را در ابتدا معرفی کرده است. گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Cash Truck در بازه‌های زمانی و بین شخصیت‌های مختلف تغییر می‌کند و روایت منسجمی دارد؛ این فیلم یک بازسازی از فیلمی فرانسوی با عنوان Le Convoyeur خواهد بود.

آخرین فیلمی که از گای ریچی روی پردهٔ سینما رفت، فیلم لایواکشن Aladdin (علاالدین) شرکت والت دیزنی (Walt Disney) بود که در این فیلم بازیگرانی چون منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمین، ویل اسمیت در نقش جنی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس، آلن تودیک در نقش یاگو و نومان اکار در نقش حکیم، حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم Aladdin، اولین فیلم گای ریچی است که در گیشه فروش بیش از یک میلیارد دلاری داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده