// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های آذر 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در آذر ماه ۱۳۹۸ شاهد عرضه بازی‌های متنوعی نظیر بازی اندروید و آیفون Black Desert Mobile و بازی نقش‌آفرینی EVE Echoes بودیم که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفتند.

در میان بازی های رایگان آذر ماه، شاهد عرضه آثار ماجراجویی مختلفی بودیم که از میان آن‌ها می‌توان به بازی اندروید و آیفون Eye of Prophecy‏ اشاره کرد که در آن بازیکنان باید از یک هزارتو عبور کنند. همچنین برای علاقه‌مندان به آثار نقش‌آفرینی هم بازی‌هایی همانند EVE Echoes و Iron Saga - Battle Mecha‏ را داشتیم همگی به‌صورت رایگان برای پلتفرم موبایل منتشر شدند.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. 

ALTER EGO‏

Alter Ego

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Caramel Column Inc.‏

ALTER EGO یک بازی ماجراجویی از استودیو Caramel Column Inc.‏ است که به‌تازگی برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. بازی حالتی روان‌شناسانه دارد که در آن بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی خود را تحلیل کنند. سازندگان همچنین ادعا کرده‌اند که این بازی مختص علاقه‌مندان به ادبیات، فلسفه و روان‌شناسی ساخته شده است و روایتی خاص را پیش‌روی مخاطبان خود قرار می‌دهد. در گیم‌پلی بازی شما می‌توانید با کلیک کردن روی نجواها، EGO کسب کنید و از آن‌ها برای پیش‌روی در داستان و انجام تست‌های شخصیتی بهره بگیرید. سازندگان پایان‌های مختلفی برای بازی درنظر گرفته‌اند که بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌های مختلف در طول بازی، به یکی از آن‌ها دست پیدا کنند. داستان بازی به‌صورت نوشتاری روایت می‌شود و بازیکنان می‌توانند از متن‌های پیش‌روی خود یکی را انتخاب کرده و سرنوشت شخصیت‌ها را مشخص کنند. ALTER EGO در حال‌ حاضر به‌صورت انحصاری و رایگان روی فروشگاه پلی‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی ALTER EGO‏

Black Desert Mobile

Black Desert Mobile

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: PEARL ABYSS

بازی بعدی یک اثر نقش‌آفرینی برجسته از استودیو PEARL ABYSS‏ است که نسخه موبایل آن دراختیار کاربران این پلتفرم قرار گرفته است. در بازی Black Desert Mobile سنگ‌های سیاه منبع قدرت عظیمی هستند که گفته می‌شود ذهن مردم باستانی را تباه کرده و باعث نابودی تمدن‌های بسیاری شده‌اند. Black Stones درواقع در صحراهای بی‌رحم شهر والنسیا پیدا می‌شوند و درحالی‌که کالفئومی‌ها آن‌جا را صحرای سیاه (Black Desert) خطاب می‌کنند، مردم والنسیا به‌خاطر خون‌های زیادی که در آن مکان ریخته شده است، به آن‌جا صحرای سرخ می‌گویند. هر دوی این گروه‌ها برای منابع این صحرا احساس مالکیت می‌کنند و حاضر هستند برای آن‌ها وارد جنگ شوند. بازی یکی از بهترین جلوه‌های بصری پلتفرم موبایل را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. مبارزات بازی با استفاده از ضربات کمبوی مختلف تجربه‌ای ناب را پیش‌روی شما می‌گذارد و بازی به‌شما اجازه می‌دهد تا شخصیت خود را از بین پنج شخصیت مختلف با مهارت‌های منحصربه‌فرد انتخاب کنید. سازندگان همچنین در بازی یک بخش شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ای را گنجانده‌اند که توسط آن بازیکنان می‌توانند کاراکتر دلخواه خود را طراحی کنند. Black Desert Mobile یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی پلتفرم موبایل است که شما می‌توانید آن را هم‌اکنون به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Black Desert Mobile‏

Bowling Crew‏

Bowling Crew‏

  • سبک: ورزشی
  • استودیو سازنده: Wargaming Group

Bowling Crew یک بازی ورزشی بولینگ از استودیو Wargaming Group است که در آن بازیکنان می‌توانند در یک رقابت چندنفره PvP با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند. در این بازی شما می‌توانید با ارتقا توپ‌ها و باز کردن رقابت‌های جدید، روی مهارت‌های بولینگ خود مسلط شوید و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان بازی کنید. سازندگان سیستم کنترلی جدیدی را برای بازی ارائه کرده‌اند که شاید یادگیری اولیه آن آسان باشد، اما برای تبدیل شدن به یک بولینگ‌باز حرفه‌ای، باید حسابی در آن استاد شوید. شما می‌توانید با شرکت در لیگ‌های هفتگی و کسب رتبه‌های برتر به توپ‌های پرمیوم و کمیاب دسترسی پیدا کنید. گرافیک سه‌بعدی بازی درکنار جلوه‌های بصری و رنگ‌پردازی خاص آن، تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و بازی را از حالت یکنواخت و یک بولینگ ساده خارج می‌کند. درمجموع اگر از علاقه‌مندان ورزش بولینگ هستید و دوست دارید اثری خاص در این سبک را روی گوشی خود تجربه کنید، Bowling Crew را از دست ندهید.

دانلود بازی Bowling Crew‏

Bouncing Buddies‏

Bouncing Buddies‏

  • سبک: آرکید، پلتفرمر
  • استودیو سازنده: JaffaJam

بازی بعدی یک اثر کژوال و پلتفرمر از استودیو JaffaJam است که به‌تازگی در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. بازیکنان در بازی Bouncing Buddies باید حیوانات بامزه‌ای را راهنمایی کنند تا با پریدن از روی سکوهای مختلف مسیر خود را پیدا کنند. چیزی که در روند بازی مهم است حفظ ریتم موسیقی است. با سرعت گرفتن موسیقی تسلط پیدا کردن بر کنترل‌های بازی می‌تواند بازیکنان را حسابی به‌چالش بکشد. به‌صورتی که هرچقدر دقیق‌تر شخصیت بازی را روی سکو بنشانید، بازی به‌شما امتیاز بیشتر و درنتیجه جوایز بهتری می‌دهد. شخصیت‌های بازی همان‌طور که گفته شد حیوانات چاق و بامزه‌ای هستند که همانند توپی گرد روی صفحات برخورد می‌کنند و به اطراف پرتاب می‌شوند. سازندگان هشت دنیای مختلف و ۶۴ مرحله سرگرم‌کننده را در بازی گنجانده‌اند که این مسئله باعث شده است Bouncing Buddies‏‏ از لحاظ محتوا کم‌وکسری نداشته باشد. این بازی رایگان در مدت‌زمان اندکی که در فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور قرار گرفته است، موفق شده با گرافیک بصری کارتونی و گیم‌پلی جذاب خود مخاطبان زیادی را جذب کند. پس اگر می‌خواهید یک بازی آرکید و پلتفرمر جذاب را تجربه کنید، Bouncing Buddies را از دست ندهید.

دانلود بازی Bouncing Buddies‏‏

Craft Strategy - Battle Simulator!

Craft Strategy - Battle Simulator!

  • سبک: آرکید
  • استودیو سازنده: Endless Code

Craft Strategy - Battle Simulator! یک بازی مشابه با ماینکرفت است که در آن شما باید واحدهای خود را انتخاب کرده و آن‌ها را در میدان نبرد چینش کنید. این بازی پیکسلی توسط استودیو Endless Code توسعه داده شده است و با الهام از مجموعه ماینکرفت، شخصیت‌های قابل ارتقای متعددی همانند محافظ، Creeper، شبح، Enderman، اسکلت، عنکبوت و غیره را در خود جای داده است. بازی در مجموع ۶۰ مرحله منحصربه‌فرد در خود جای داده است و بازیکنان می‌توانند در هر یک از آن‌ها مبارزه‌ای نفس‌گیر را تجربه کنند. سازندگان به‌منظور ایجاد تنوع در روند بازی، حالت‌های مختلف آب‌وهوایی را در آن‌ قرار داده‌اند. به‌صورتی‌که شما می‌توانید بازی را در آب‌وهوای بارانی، برفی و حتی بارانی آتشین تجربه کنید! Craft Strategy از المان‌های استراتژی هم بهره برده است و شما باید چینش نیروهای خود را با دقت انجام دهید و میزان مصرف طلای خود را مدیریت کنید. سازندگان ادعا کرده‌اند که قصد دارند هر هفته ۱۰ مرحله جدید به بازی اضافه کرده و در آینده‌ای نزدیک شخصیت‌ها و آپگرید‌های بیشتری را برای آن منتشر کنند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های مشابه ماینکرفت هستید و قصد دارید اثری جدید و متفاوت را تجربه کنید، Craft Strategy - Battle Simulator! را از دست ندهید.

دانلود بازی Craft Strategy - Battle Simulator!

Dumb Ways to Dash!‏

Dumb Ways to Dash!‏

  • سبک: آرکید
  • استودیو سازنده: Metro Trains

مخاطبان بازی‌های موبایل استودیو Metro Trains را با مجموعه محبوب Dumb Ways می‌شناسند. همان‌طور که می‌دانید تاکنون بازی‌های متعددی از این مجموعه عرضه شده است که هرکدام با ارائه مینی‌گیم‌های مختلف، مخاطبان خود را سرگرم می‌کردند. حال این استودیو جدیدترین نسخه این مجموعه را تحت عنوان Dumb Ways to Dash! برای پلتفرم موبایل منتشر کرده و همان‌طور که از نام این نسخه مشخص است، بازی شما را در نقش لوبیای محبوب‌ این مجموعه قرار می‌دهد و شما را وارد یک مسابقه دو نفس‌گیر می‌کند. البته قهرمانی در این مسابقه اصلا ساده نیست و شما برای رسیدن به پیروزی باید حریفان خود را به بیرون پرتاب کنید، لوبیای خود را ارتقا و آموزش دهید و رقص‌ها و لباس‌های مختلف جمع‌آوری کنید! اما این تمام ماجرا نیست. مسیر مسابقه شامل موانع خطرناک بسیاری است که همگی آن‌ها برای نابودی و به‌بیرون پرتاب کردن شما گنجانده شده‌اند. برای کنترل بازی کافی است که انگشت خود را روی صفحه نگه دارید تا شروع به‌دویدن کنید. در این بازی بارها کشته خواهید شد و مطمئن باشید مرگ شما هر دفعه بامزه‌تر خواهد بود! Dumb Ways to Dash! را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Dumb Ways to Dash!

EVE Echoes

EVE Echoes

  • سبک: نقش‌‌آفرینی
  • استودیو سازنده: NetEase Games

EVE Echoes یک بازی MMO فضاپیمامحور از استودیو NetEase Games است که براساس بازی EVE Online ساخته شده است. در این بازی بازیکنان می‌توانند در یک محیط فضایی سندباکس بی‌پایان، مسیر خود را برای رسیدن به اهداف‌شان مشخص کنند، با دیگر خلبانان کهکشان اتحاد تشکیل داده و جهان بازی را شکل دهند. بازیکنان می‌توانند آزادانه در یک نبرد کیهانی شرکت کنند، به‌ گشت‌وگذار بپردازند، به‌جمع‌آوری منابع بپردازند، ساخت‌وساز تجاری راه‌ بیاندازند، تجارت کنند و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را انجام دهند. از به‌وجود آمدن یک امپراطوری جدید گرفته تا برهم زدن توازن قدرت در جهان، تمامی اتفاقات بازی به‌دست بازیکنان رقم می‌خورد. جهان بازی بسیار گسترده است و به‌گفته سازندگان بیش از ۸۰۰۰ سامانه ستاره در بازی وجود دارد. همچنین بازیکنان می‌توانند در EVE Echoes به‌وسیله بیش از ۱۰۰ کشتی فضایی مختلف پرواز کرده و برای هرکدام از آن‌ها ظاهری منحصربه‌فرد را انتخاب کنند. EVE Echoes در حال حاضر در حالت دسترسی پیش از موعد قرار دارد و کاربران پلتفرم اندروید می‌توانند آن را هم‌اکنون به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

دانلود بازی EVE Echoes

Eye of Prophecy‏

Eye of Prophecy‏

  • سبک: اکشن و ماجراجویی
  • استودیو سازنده: Stroopwafel Game

Eye of Prophecy یک بازی اکشن و ماجراجویی از استودیو بازی‌سازی Stroopwafel Game است که داستان نبرد همیشگی بین نظم و آشفتگی را روایت می‌کند. در این بازی پس از سقوط سه نگهبان، یک پیش‌گویی باستانی داستان بازگشت Galosh خدای آشفتگی را پیش‌بینی می‌کند که قرار است به حقیقت بپیوندد. حال به‌منظور جلوگیری از وقوع این اتفاق، Themba قهرمان بازی باید با تمام قوای خود از هزارتوی ابدی عبور کند. در این راه، علاوه‌بر نیروهای شیطانی که می‌خواهند نیروی او را تحلیل دهند، یک ارتش از هیولاها بین او و سرنوشتش قرار گرفته‌اند. تمبا برای زنده ماندن در این مسیر باید روی مصرف انرژی خود به‌منظور وارد آوردن ضربات قدرتمند تمرکز کند و در این راه باید مواظب باشد. Eye of Prophecy‏ درواقع اثری دانجن کراولر با المان‌های روگ‌لایک است که بازیکنان را با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌کند. در بازی ۲۴ مرحله با طراحی و درجه سختی منحصربه‌فرد طراحی شده است و بازیکنان با پیش‌روی در بازی می‌توانند دشواری مراحل را از نزدیک حس کنند. همچنین شخصیت شما در طول بازی پیشرفت می‌کند و به‌شما اجازه می‌دهد با موجودات اهریمنی بیشتری مبارزه کنید. اگر می‌خواهید یک بازی پیکسلی و ماجراجویی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، Eye of Prophecy‏ را روی پلتفرم اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Eye of Prophecy‏

Faraway: Galactic Escape‏

Faraway: Galactic Escape‏

  • سبک: معمایی
  • استودیو سازنده: Snapbreak Games

بازی بعدی اثری معمایی از استودیو Snapbreak Games است که به‌تازگی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. در بازی Faraway: Galactic Escape‏ شما در نقش ماجراجویی قرار می‌گیرید که باید خرابه‌های معابد باستانی را گشت‌وگذار کنید. این مکان‌ها مملو از چالش‌ها و پازل‌های اسرارآمیز هستند و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. شخصیت اصلی بازی درواقع قصد دارد تا راه پدر خود را ادامه دهد. او جمع‌کننده آثار باستانی غیرمعمولی بود که ۱۰ سال گذشته ناپدید شده است. در این سفر ماجراجویانه شما باید به مکان‌های مختلفی همانند شهرهای صحرایی یا خرابه‌هایی با ساکنان اسرارآمیز سر بزنید. آن‌ها در شهرهای خود دستگاه‌ها و پازل‌های مختلفی ایجاد کرده‌اند تا تنها افرادی که شایسته باشند، بتوانند به رازهای‌شان دسترسی پیدا کنند. بدین منظور شما باید محیط را کاملا زیرنظر بگیرید، آیتم‌های مختلف جمع‌آوری کنید، دستگاه‌ها را دست‌کاری کنید و برای خروج از هزارتو، پازل‌های گیج‌کننده‌ای را حل کنید. سازندگان در بازی ۱۸ معبد مختلف با پازل‌های گوناگون درنظر گرفته‌اند و به‌همین جهت بازی محتوای زیادی را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های معمایی هستید، Faraway: Galactic Escape را از دست ندهید.

دانلود بازی Faraway: Galactic Escape‏

Happy Hockey!

Happy Hockey!

  • سبک: ورزشی-اکشن
  • استودیو سازنده: Gismart

Happy Hockey!‏ یک بازی اکشن با محوریت ورزش هاکی است که به‌تازگی توسط استودیو Gismart روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است. در این بازی شما کافی است چوب هاکی را در دست گیرید و فقط نشانه‌گیری کنید! تجربه این بازی بسیار راحت و سرگرم‌کننده است. در گیم‌پلی بازی شما تنها باید نشانه‌گیری کنید و با چوب خود به‌نحوی ضربه بزنید که امتیاز کسب کنید. البته که گل زدن کار ساده‌ای نیست و بازیکنان رقیب، موانع و صدالبته دروازه‌بان جلوی شما را خواهند گرفت. گرافیک سه‌بعدی بازی زیبا است و درکنار گیم‌پلی ساده خود تجربه‌ای لذت‌بخش را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. با پیش‌روی در مراحل بازی، بازیکنان با چالش‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوند و موانع بیشتری پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد. درمجموع اگر به ورزش هاکی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید کمی مهارت‌های خود را به‌چالش بکشید، بازی Happy Hockey!‏ می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Happy Hockey!‏

Hotel Empire Tycoon - Idle Game Manager Simulator

Hotel Empire Tycoonr

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو سازنده: Codigames‏

بازی‌های شبیه‌ساز از جمله آثاری هستند که مخاطبان بسیاری را ساعت‌ها سرگرم خود می‌کنند. در این بازی‌ها شما با قرار گرفتن در نقش مدیر یک واحد شبیه‌سازی شده باید آن را همانند دنیای واقعی کنترل کنید. بازی شبیه‌ساز هتل Hotel Empire Tycoon هم جزو این دسته بازی‌ها است که در آن شما باید امپراطوری هتل خود را ساخته و آن را به یک مرکز گردش‌گری بزرگ تبدیل کنید. بدین منظور شما می‌توانید اتاق‌های هتل خود را بزرگ کنید، لوازم لوکس و دکوراسیون زیبا به هتل خود اضافه کنید و درمجموع کاری کنید که تمامی مهمان‌ها در هتل شما احساس راحتی کنند. شما همچنین می‌توانید بخش مدیریت منابع انسانی هتل خود را به‌عهده گیرید و نیروهای‌تان را به‌نحوی مدیریت کنید که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. به‌منظور سرگرم‌ کردن مهمانان هم می‌توانید فعالیت‌های رایگان مختلفی همانند کلاس آموزش اسکی، غواصی و غیره را دراختیار آن‌ها قرار دهید. Hotel Empire Tycoon در مدت زمانی‌ کوتاه موفق شده تا مخاطبان بسیاری را مجذوب خود کند، پس اگر شما هم از علاقه‌مندان بازی‌های شبیه‌سازی هستید، آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Hotel Empire Tycoon - Idle Game Manager Simulator

Iron Saga - Battle Mecha‏

Iron Saga - Battle Mecha‏

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: Gameduchy

بازی بعدی یک اثر نقش‌آفرینی به‌نام Iron Saga - Battle Mecha‏‏ است که استودیو Gameduchy وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در داستان بازی، به‌خاطر نبردی که بین دوازده ربات آهنین به‌نام Grand Gods رخ داده است، جهان در شعله‌های آتش سوخته است و حالا با گذشت قرن‌ها، این نبرد تبدیل به افسانه شده و انسان‌ها به‌سختی آن را به‌یاد دارند. اما وقتی که نام این ربات‌ها دوباره بر سر زبان‌ها می‌افتد، تمامی نیروها برای دستیابی به این تکنولوژی مشتاق می‌شوند و همین مسئله باعث به‌وجود آمدن جنگی بین ارتش‌های مختلف دنیا، جایزه‌بگیران و مزدوران می‌شود. در این بازی خلبانان سراسر جهان در حال جمع‌شدن هستند و این‌چنین افسانه نبرد ربات‌ها باری دیگر آغاز می‌شود. بازی از بخش شخصی‌سازی بسیار خوبی بهره می‌برد که در آن می‌توانید ترکیبی بیش از ۵۰۰ ربات جنگی و خلبان را داشته باشید. همچنین در بازی حالت‌های مختلفی همانند آرنا، Combat Simulation ،Amazing Race و غیره وجود دارد که هرکدام تجربه منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده‌ای را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. در مجموع در بازی بیش از ۱۰۰ خلبان با مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فرد وجود دارد که می‌توانید بازی را توسط آن‌ها تجربه کنید. Iron Saga - Battle Mecha‏ را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Iron Saga - Battle Mecha‏‏

LAST CLOUDIA

LAST CLOUDIA

  • سبک: نقش‌آفرینی
  • استودیو سازنده: AIDIS

LAST CLOUDIA روایت‌گر جهانی به‌نام Granzelia است که در آن انسان‌ها و هیولاها درکنار یکدیگر زندگی می‌کنند. این بازی توسط استودیو AIDIS توسعه داده شده است و در مدت زمانی‌ کوتاه موفق شده تا با نزدیک به ۴۶۰۰ رأی نمره ۴.۸ را در فروشگاه اپ‌استور کسب کند. در داستان بازی جنگی که توسط God of Ruin آغاز شده بود، حالا پایان یافته است و انسان‌ها در صلح زندگی می‌کنند. اگرچه زمانی‌که واحد دوازدهم شوالیه بریگِید به مأموریتی برای نجات یک زن جوان فرستاده می‌شوند، همه‌چیز شروع به‌تغییر می‌کند. در این بین شوالیه‌ای جوان به‌نام کایل و هیولای نترس به‌نام رِی با سوار شدن بر یک کشتی فضایی امپراطوری وارد ماجراجوی جدیدی می‌شوند که انتخاب‌های‌شان می‌تواند دنیا را عوض کند. نبردهای LAST CLOUDIA به‌صورت همزمان است و سرعت بالای گیم‌پلی باعث هیجان‌انگیز شدن تجربه بازی می‌شود. در بخش چندنفره PvP بازی شما می‌توانید دیگر بازیکنان را به‌چالش بکشید. هیچ‌کدام از دو شخصیت بازی مهارت‌های یکسانی ندارند و بازیکنان باید از هرکدام به‌نحوی درست در مبارزات استفاده کنند. LAST CLOUDIA را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی LAST CLOUDIA‏

Meka Hunters

Meka Hunters

  • سبک: اکشن
  • استودیو سازنده: Illogical

Meka Hunters یک بازی اکشن جذاب چندنفره از استودیو Illogical است که در آن بازیکنان می‌توانند با کنترل ربات‌های جنگلی به‌رقابت با یکدیگر بپردازند. بازیکنان در این بازی می‌توانند در حالت‌های Team Deathmatch به‌صورت سه‌درمقابل‌سه یا Capture the Flag به‌صورت ۶ درمقابل ۶ با یکدیگر مبارزه کنند. Meka Hunters را درواقع می‌توان اثری کژوال هم نامید، چرا که بازیکنان می‌توانند بازی را در هر زمان از روز بدون آن‌که نگران از دست دادن رتبه خود باشند، آغاز کنند. از سویی دیگر یادگیری کنترل بازی بسیار ساده است. تنها کافی است توسط دو آنالوگ مجازی بازی نشانه‌گیری کرده و به هدف خود شلیک کنید. از نکات جالب توجه بازی رایگان بودن آن است. به‌نحوی که تنها پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی مربوط‌به پوسته‌ها و لباس‌های شخصیت‌ها می‌شوند که هیچ‌ تأثیری در روند گیم‌پلی نخواهند داشت. این بازی در حال حاضر در حالت دسترسی پیش‌ازموعد قرار دارد و کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند آن را از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنند.

دانلود بازی Meka Hunters

Om Nom: Merge

Om Nom: Merge

  • سبک: آرکید
  • استودیو سازنده: ZeptoLab‏

استودیو زپتولب باری دیگر با انتشار یک بازی جدید از شخصیت اوم‌نوم اثری سرگرم‌کننده را دراختیار مخاطبان خود قرار داده‌است. بازیکنان در بازی Om Nom: Merge باید با ادغام کاراکترهای بازی Cut the Rope، به اوم‌نوم دوست‌داشتنی کمک کنند تا جنگل را نجات دهد. در داستان بازی میوه‌های جنگل شروع به‌رشد غیرطبیعی کرده‌اند و این وظیفه اوم‌نوم است که توازن را بازگرداند و جنگل جادویی را نجات دهد. اگرچه او نمی‌تواند این کار را به‌تنهایی انجام دهد و باید از دوستان خود یعنی نومی‌ها کمک بگیرد. دوستان ویژه اوم‌نوم می‌توانند با یکدیگر ادغام شوند و نومی‌هایی قوی‌تری برای خوردن میوه‌های جنگل ایجاد کنند. نحوه ایجاد موجودات جدید بدین شکل است که باید نومی‌های مشابه با یکدیگر ادغام شوند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از معجون‌های مخصوص رشد میوه‌ها را سریع‌تر کنند و بازی را با سرعت بیشتری پیش ببرند. در هر پنج مرحله یک‌بار هم میوه‌های غول‌پیکری پیش‌روی بازیکنان قرار می‌گیرند که می‌توانند برای بازیکنان چالش‌برانگیز باشند. Om Nom: Merge را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Om Nom: Merge

Puzzlescapes: Relaxing Word Puzzle Brain GamePuzzlescapes

  • سبک: کلمه‌یابی-معمایی
  • استودیو سازنده: Zynga

آخرین بازی ماه را هم به یک بازی کلمه‌یابی از استودیو Zynga اختصاص داده‌ایم. درواقع بازی Puzzlescapes مختص علاقه‌مندان جدول و بازی‌های این سبک است و تجربه آن برای علاقه‌مندان هم زبان انگلیسی توصیه می‌شود. در این بازی شما باید بدون هیچ‌محدودیت زمانی کلمه‌ها را از بین مجموعه‌ای از حروف پیدا کرده و با این‌کار قطعات پازل تصاویر حیوانات کوچک را جمع‌آوری کنید. یادگیری بازی بسیار ساده است و تنها کاری که شما باید انجام دهید، سوایپ کردن و یافتن کلمات است. از آن‌جایی که بازی هیچ‌گونه تایمر و شمارنده‌ای ندارد، بازیکنان می‌توانند آن را در آرامش کامل تجربه کنند. بازیکنان همچنین قادر هستند تا با تجربه روزانه بازی Puzzlescapes به جوایز متعددی همانند انواع پاورآپ و سکه دست پیدا کنند. این بازی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Puzzlescapes: Relaxing Word Puzzle Brain Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده