نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

الیویا کلمن نقش اصلی سریال Landscapers را بازی می‌کند

الیویا کلمن پس از توافق با شبکه HBO و اسکای است به‌عنوان اولین بازیگر به سریال Landscapers اضافه شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO و شبکه اسکای در حال همکاری برای ساخت یک سریال جنایی براساس یک داستان واقعی هستند. الیویا کلمن، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Favourite (سوگلی)، به جمع بازیگران سریال Landscapers (لنداسکیپرز) اضافه شده و قرار است یکی از دو نقش اصلی این سریال جنایی را بازی کند. کلمن اخیرا نقش ملکه الیزابت دوم را در فصل سوم سریال The Crown (تاج) بازی کرده و قرار است در فصل چهارم این سریال نیز حضور داشته باشد و پیش از این نیز شاهد حضور او در سریال Fleabag (فلیبگ) و سریال The Night Manager (مدیر شب) نیز بودیم که کلمن ۲ بار و برای بازی در سریال The Night Manager و فیلم The Favourite جایزه گلدن گلوب را نیز دریافت کرده است.

کلمن اخیرا برای بازی در فصل سوم سریال The Crown نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی در یک سریال درام شده است. سریال Landscapers براساس یک رخداد واقعی در دست ساخت است که داستان زندگی ۲ قاتل محکوم شده به‌نام‌های سوزان (با بازی کلمن) و کریستوفر ادواردز (بازیگر این نقش هنوز مشخص نشده) را دنبال می‌کند که این سریال قرار است نشان دهد که چگونه این زوج متعهد و آرام والدین سوزان را به قتل رساندن و آن‌ها را در باغچه پشت خانه‌شان در بریتانیا دفن کردند. راز این قتل برای بیش از یک دهه کشف نشده بود. طبق گفته HBO، سریال Landscapers براساس ساعت‌ها مصاحبه با چهره‌های واقعی که همواره تاکید داشتند بی‌گناه هستند، شکل گرفته و ساخته می‌شود.

الکساندر پاین

الکساندر پین، کارگردان آثاری چون فیلم Sideways (راه‌های فرعی)، فیلم The Descendants (فرزندان)، فیلم Nebraska (نبراسکا) و فیلم Downsizing (کوچک‌سازی)، وظیفه کارگردانی سریال Landscapers را براساس فیلمنامه از اد سینکلر بر عهده خواهد داشت. شبکه HBO و اسکای پیش از این در سریال Chernobyl (چرنوبیل) با یکدیگر همکاری بسیار موفقی داشتند و حال آن‌ها در حال همکاری برای ساخت سریال The Third Day (سومین روز) هستند. کیسی بلویز، مدیر برنامه‌های HBO در بیانیه منتشر شده گفت:

سریال Landscapers داستانی عجیب‌تر از یک سریال داستانی دارد. ما از اینکه در این سریال با الیویا اد و الکساندر و همچنین دوباره با شرکت سیستر و اسکای همکاری می‌کنیم، خوشحال و هیجان زده هستیم.

زمان انتشار سریال Landscapers هنوز مشخص نیست.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده