نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

در سال ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری از بازی جدید استودیوی The Initiative منتشر خواهد شد

بر اساس ادعای درو موری، کارگردان هنری این استودیو، پروژه‌ی ناشناخته‌ی The Initiative هم اکنون قابل بازی است و سال آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در طول سال‌های گذشته به طور مکرر به گسترش استودیوهای بازی سازی خود پرداخته است. استودیوی The Initiative در سال ۲۰۱۸ و با هدف ساخت بازی‌های AAA برای کنسول ایکس باکس تأسیس شد. بر اساس ادعای درو موری، کارگردان هنری این استودیو در اکانت توییتر خود، بازی جدید این شرکت هم اکنون قابل بازی بوده و افراد تیم توسعه دهندگانِ آن، مشغول همکاری با The Coalition بر سر مسائل مربوط به طراحی این بازی هستند:

افراد تیم کوالیشن در به اشتراک گذاشتن روش‌ها و نکات مهمی که در بحث طراحی مراحل بازی به آن نیاز داریم، بسیار سخاوتمندانه عمل کردند. دو نفر از افراد این تیم، اولین کسانی بودند که خارج از تیم توسعه دهندگان The Initiative به این بازی دسترسی پیدا کرده‌اند. ما از پیشنهادات و نکاتی که از این افراد به‌دست آوردیم به خوبی استفاده خواهیم کرد.

سال آینده بازی‌های زیادی برای کنسول‌ ایکس‌باکس منتشر خواهد شد و ما از همین الان هم اطلاعات خوبی از برخی بازی‌های فرست پارتی کنسول جدید ایکس‌باکس سری ایکس داریم. بااین حال، آنچه که توسعه دهندگانِ The Initiative مشغول ساخت آن هستند، همچنان به‌صورت یک راز باقی مانده است. مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی سازی ایکس باکس در مصاحبه‌ی جدید خود با وبسایت GameInformer وعده داده تا در سال ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری از این استودیو و بازی‌ مرموز آن به اشتراک گذاشته شود:

سال آینده، اطلاعات بیشتری از بازی مرموز و AAAA استودیوی The Initiative به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد.

براساس فهرست کارکنان کنونی استودیوی The Initiative، این شرکت به ساخت بازی‌های «AAAA» برای پلتفرم ایکس‌باکس خواهد پرداخت. ظاهراً منظور از این عبارت، بازی‌هایی با بالاترین کیفیت ممکن هستند که در ساخت آن‌ها هیچگونه محدودیتی در بحث مالی وجود نخواهد داشت. بسیاری از کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت امیدوارند تا این بازی، یک بازی‌ جهان‌باز و اکشن ماجراجویی  باشد، اما با توجه به این که هیچگونه اطلاعاتی از این پروژه به بیرون درز نکرده است، تنها گذر زمان پاسخ این سوال را مشخص خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه‌های خود را برای کنفرانس E3 2020 حفظ کرده است. به محض انتشار اولین اطلاعات، اخبار مربوطه اطلاع شما خواهند رسید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده