// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیل اسپنسر از علاقه خود به خرید یک استودیو آسیایی می‌گوید

فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که در اختیار داشتن یک استودیو ژاپنی یا آسیایی می‌تواند به موفقیت آن‌ها کمک کند.

مایکروسافت طی دو سال اخیر استودیوهای مختلفی را برای ساخت بازی‌های انحصاری خریداری کرده است. ازاین‌رو آن‌ها هم‌اکنون قوی‌ترین استودیوهای First Party در تمام دوران خود را در اختیار دارند. بااین‌حال فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌ باکس مایکروسافت، در گذشته اعلام کرده بود که هنوز کار آن‌ها تمام نشده و باید استودیوهای بیشتری را خریداری کنند. همچنین وی در مورد خرید استودیوهای آسیایی و اضافه کردن آن‌ها به جمع استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس (Xbox Game Studios)، صحبت کرده بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر به‌تازگی مصاحبه‌ای را با یوروگیمر انجام داده است. در بخشی از این مصاحبه، از فیل اسپنسر در مورد خرید استودیوهای آسیایی پرسیده شده است. اینکه آیا مایکروسافت به خرید استودیوهای ژاپنی یا آسایی علاقه‌مند است یا خیر. فیل اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

البته، می‌توانیم همکاری‌هایی داشته باشیم و برای آن اقدام کنیم. من فکر می‌کنم که کار خوبی است. بااین‌حال من فکر می‌کنم که با گسترش و به تکامل رسیدن پلتفرم ما، داشتن استودیو First Party در آسیا یا ژاپن برای ما هم خوب خواهد بود. 

همچنین اینکه مایکروسافت قصد دارد درکنار اضافه کردن استودیوهای جدید، روی کیفیت کار آن‌ها هم تمرکز کند، مورد خوبی است. تابه‌امروز این شرکت استودیوهای خوبی را خریداری کرده است و وجود یک استودیو ژاپنی می‌تواند فهرست استودیوهای انحصاری مایکروسافت را هیجان‌انگیزتر کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده