نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی‌ های آینده Telltale Games به طور اپیزودی تولید نمی‌شوند

با وجود عرضه‌ی احتمالی بازی‌های آینده Telltale به‌شکل اپیزودی، تولید آن‌ها یک‌جا انجام می‌شود.

استودیو تل تیل گیمز (Telltale Games) بعد از دوران غم‌انگیزی که پشت‌سر گذاشت و به مرحله‌ی ورشکستگی رسیده بود، این روزها با شکل و شمایلی جدید و زیر نظر LCG Entertainment کار خود را دنبال می‌کند. درحالی‌که چند روز قبل شاهد معرفی دوباره‌ی بازی The Wolf Among Us 2 از طرف این استودیو بودیم، به‌نظر می‌رسد نحوه‌ی تولید بازی‌های آن‌ها دستخوش تغییراتی شده است.

در این سال‌ها همواره با بازی‌های اپیزودی از طرف تل‌تیل‌گیمز مواجه بودیم که داستان آن‌ها نه یک‌جا، بلکه در قالب قسمتهای مختلفی روایت می‌شد. جیمی اتیلیه، مدیرعامل استودیو به‌تازگی در گفتگوی خود با گیم‌دیلی از شیوه‌ی جدید تولید بازی‌های تل‌تیل و دور شدن این استودیو از طراحی بازی‌ها به‌شکل اپیزودی صحبت کرده است؛ موضوعی که البته شاید تفاوتی در نحوه‌ی انتشار آن‌ها ایجاد نکند:

بازی‌های تل‌تیل همچنان ساختاری اپیزودی خواهند داشت ولی اینکه آن‌ها را یک‌جا منتشر کنیم یا در قسمت‌های مختلف، هنوز مشخص نشده است.

دراین‌میان نکته‌ی مهم به تغییر در «نحوه‌ی تولید بازی‌ها» توسط تل‌تیل مربوط می‌شود و برخلاف گذشته که درون خود استودیو هم بازی‌ها را به‌طور اپیزودی آماده می‌کردیم، اکنون این کار به‌طور یک‌جا انجام می‌شود. یعنی اگر بخواهیم بازی‌ای را در قالب چند قسمت منتشر کنیم، هم‌زمان با انتشار اولین قسمت کار روی تمام قسمت‌های بازی به پایان رسیده و همه‌چیز آماده شده است.

پیش از این درکنار مخاطبان بازی‌های تل‌تیل مثل The Walking Dead که آن‌ها را در قسمت‌های جداگانه تجربه می‌کردند، سازندگان بازی‌ها هم روی هر قسمت به‌شکل جداگانه کار می‌کردند و اکنون قرار است این نحوه‌ی تولید بازی‌ها دستخوش تغییر شود. برای مثال اگر The Wolf Among Us 2 در پنج قسمت عرضه شود و بین زمان انتشار این قسمت‌ها هم ۱۰ ماه فاصله باشد، سازندگان بازی کار روی تمام آن پنج قسمت را به‌طور کامل در همان زمان انتشار اولین نسخه به پایان خواهند رساند؛ بازی‌ای که با مشارکت AdHoc Studio تولید می‌شود و حداقل تا سال ۲۰۲۱ خبری از آن نخواهد بود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده